نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دانلود قسمت ۱۰ سرگیجه (سرگیجه قسمت 10) دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه کامل با حجم رایگان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دانلود قسمت 10 سرگیجه، دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه، دانلود قسمت دهم سرگیجه، دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۰ دهم، قسمت ۱۰ سرگیجه، سریال سرگیجه قسمت 10 برای دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۱۰ ده به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت جدید سریال سرگیجه را دانلود کنید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم (قسمت ۱۰ سرگیجه) سرگیجه سریالی درام و رازآلود به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران سریال سرگیجه هستند. صدابرداری سریال سرگیجه توسط مهران ملکوتی، صداگذاری توسط نعیم مسچیان و طراحی لباس توسط ملودی اسماعیلی انجام گرفته است.

************************

برای دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیحه به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10

************************

نویسنده: محمد منعم و همایون حجازی – کارگردان: بهرنگ توفیقی - تهیه کنندگی مهدی بدرلو

بازیگران سریال سرگیجه

‎ حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی و هژیرسام احمدی،  

داستان سریال سرگیجه

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

درباره سریال سرگیجه

دومین تجربه بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی پس از سریال «آقازاده»، درامی معمایی- پلیسی با رگه‌هایی روانکاوانه است که می‌تواند تماشاگرِ کنجکاو و مشتاقِ روایت‌های نو را با خود همراه سازد.

توفیقی که در یک دهه گذشته مجموعه‌های تلویزیونی متعددی را کارگردانی کرده، در «سرگیجه» تلاش دارد با بهره‌گیری از تجربیات پیشین و همراهی بازیگران تراز اول و پشت صحنه‌ای از حرفه‌ای‌ترین‌های سینمای ایران، اثری متفاوت و دیدنی را به مخاطبانش ارائه کند.

اینکه حامد بهداد (پیمان) به عنوان نقش اول سریال تعادل روحی-روانی ندارد و داستان نیز از نگاه او روایت می‌شود، این باور را در بیننده به وجود می آورد که مرز میان ذهنیت او و واقعیت بسیار باریک است و آنچه می‌بیند یا می‌شنود می‌تواند در بازه زمانی کوتاهی قطعیت خود را از دست بدهد. با دیدن همین دو قسمت ابتدایی این موضوع برای تماشاگر جا می‌افتد و می‌پذیرد که هر لحظه ممکن است آنچه دیده یا شنیده دستخوش تغییر شود.

هادی حجازی‌فر با طراحی گریم و لباس متفاوت و با کم‌گویی‌هایی که شاهدش هستیم (چه در مواجهه با پیمان و چه در صحبت‌هایی که با پیام دهکردی (بهرام) دارد) شخصیتی مرموز را به نمایش می‌گذارد و با اتفاقی که در پایان قسمت اول برایش می‌افتد، بیننده انتظار دارد بیشتر از او بداند. پیام دهکردی در دومین تجربه همکاری با بهرنگ توفیقی نقشی جذاب و البته شیرین را بازی می‌کند و سابقه رفاقتش با کامران و حضورش در شرکت، نقش او را نیز در اتفاقات آتی پررنگ جلوه خواهد داد.

رعنا آزادی‌ور (فریبا) و شبنم مقدمی در نقش دو زن که نقشی محوری و تاثیرگذار دارند حاضرند و رازآلود بودن قصه را دوچندان می‌کنند. حضور آنها تاکید بر گذشته‌ای دارد که از آن گریزی نیست و سایه اتفاقاتی که در گذشته هر یک از این شخصیت‌ها از سر گذرانده‌اند (چه در ارتباطات کاری و چه در مراودات خانوادگی) بر زندگی آن‌ها باقی‌ست. آنچه تاکنون به وضوح دیده می‌شود این است که هیچکس به دیگری اعتماد ندارد و شَک اولین گزینه ایست که به ذهن تک تکِ شخصیت‌ها می‌رسد.

در این میان نمی‌توان از فضای بصری که متناسب با حال و هوای داستان طراحی و اجرا شده و در باورپذیری و پذیرش روایت نقش مهمی دارد سخنی نگفت؛ طراحی صحنه، نورپردازی و فیلمبرداری در بسترسازی روایت بیشترین تاثیر را داشته‌اند و نباید از حضورشان که البته به هیچ وجه خودنمایی نمی‌کند غافل شد.

تنها نکته‌ای که جای بازنگری دارد میزان استفاده از موسیقی است. اینکه موسیقی در ایجاد اوج و فرود داستان نقش داشته باشد یا در لحظاتی بار احساسی، هیجانی یا حس تعلیق را تشدید یا تقویت کند، امری رایج است، ولی شنیده شدن زیاد آن در لحظاتی قطع ارتباط بیننده و اثر را موجب شود.

پوست شیر

سریال پوست شیر فصل 3 به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

دانلود قسمت ۴ فصل ۳ پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

درباره سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.

علاقمندان به فیلم و سریال‌های ایرانی این فرصت طلایی را از دست نداده و این سریال‌های ماندگار را تماشا می‌کنند. دانلود رایگان فیلم با برترین سایت‌های معروف و معتبر با کیفیتی عالی از سایت غرب تی وی دانلود کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی