نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
عکس| کنعانی زادگان و خلیل‌زاده در قلعه امیر پس از پایان کی‌روش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زوج سابق پرسپولیس امید زیای دارند که با هدایت امیر قلعه‌نویی جایگاه خود را ترکیب تیم ملی پس بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران چند روزی است که تمریناتش را تحت نظر امیر قلعه‌نویی آغاز کرده و یکی از اتفاقات مهم درخصوص سرمربی جدید تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو برای دو بازی دوستانه با تیم‌های روسیه و کنیا است.

قلعه‌نویی در این لیست نام چند بازیکن را که در جام جهانی حضور داشتند خط زد و با دعوت از چهره‌های جوان و ستاره‌های آینده‌دار اهالی فوتبال را به نتایج تیم ملی در آینده خوشبین کرده است.

اما در این بین نام دو بازیکن تیم ملی که در حضور کارلوس کی‌روش سرمربی وقت ایران به تیم ملی دعوت اما در کمال تعجب در جام جهانی نیمکت‌نشین شدند با تصمیم قلعه‌نویی دوباره فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را بدست آورده‌اند و حالا باید دید که سرمربی ایرانی از شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی استفاده می‌کند و یا روال سرمربی پرتغالی را درپیش می‌گیرد البته باتوجه به شناخت کامل امیر قلعه‌نویی از دو تا از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران خیلی بعید بنظر می‌رسد که او رفتاری مانند کی‌روش با این دوستاره داشته باشد.

گفتنی است زوج شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس یکی از عوامل مهم قهرمانی‌های متوالی سرخ‌ها در زمان حضور این دو مدافع بود. دو چهره‌ای که حالا از حضور قلعه‌نویی در تیم ملی بسیار خوشحال بنظر می‌رسند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی