نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مکالمه جالب ملی‌پوشان و مربی جدید تیم ملی/ جمله‌ای که قلعه‌نویی هم تأیید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرانیک تیموریان به عنوان دستیار جدید امیر قلعه نویی در تیم ملی انتخاب شد.

تیموریان که در استقلال شاگرد قلعه نویی بود در واقع جانشین رحمان رضایی در تیم ملی شد. جالب اینکه تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال و تعدادی از بازیکنان تیم ملی با دیدن تیموریان خطاب به او گفتند تو با این بدن آماده می‌توانی همچنان برای تیم ملی بازی کنی چرا که اصلا مشکل اضافه وزن نداری و کاملاً سرحال به نظر می‌رسی. امیر قلعه نویی هم با نظر آنها موافق بود، در حضور مهدی محمد نبی کلی با آندو شوخی کرد.

گفتنی است حدود ۱۰ سال پیش که استقلال با امیر قلعه نویی تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفت، آندرانیک تیموریان یکی از بازیکنان آن تیم بود و گل تماشایی استقلال به بوریرام تایلند را هم با یک شوت سرکش از فاصله ۴۰ متری به ثمر رساند.گلی که بعدها به عنوان یکی از بهترین گل‌های آسیا انتخاب شد.

قلعه نویی و تیموریان در تمام سال‌های گذشته رابطه خوبی داشتند اما تیموریان معمولاً علاقه ای به مربیگری نشان نمی‌داد تا اینکه قلعه‌نویی با او تماس گرفت و از شاگرد سابق خودش خواست به عنوان یکی از مربیان تیم ملی مشغول به کار شود.

قرار است قرارداد قلعه‌نویی و دستیارانش طی روزهای آینده به صورت رسمی منعقد شود. گفته می‌شود قرارداد سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید خواهد شد.

مکالمه جالب ملی‌پوشان و مربی جدید تیم ملی/ جمله‌ای که قلعه‌نویی هم تأیید کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    یعنی اینا بدون هیچ افتخاری بخاطر یه گل به تیم تایلندی بچپونن به تیم ملی می شه بگید ایشون چه افتخاری داره
  • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    شماره اش داخل گوشیش بوده ، یهو چشمش خورده به اسمش ، بعد با خودش گفته این خوبه ، فوتبال ما به دوران ، علی شیر خدایی برگشته
  • محسن IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    تیمی که تعدادی لژیونر داره باید یکی مثل آندرانیک هم مربیش باشه تا بدانند فقط خودشون لژیونر نبودند. آندرانیک در کنار اشکان دژاگه بهترین بازیکن تاریخ ایرانی هست که در طول چند سال اغلب به صورت ثابت در لیگ برتر انگلیس بود که گنده های فوتبالی ما چنین افتخاری نداشت و نتونستم دوام بیارن. بازیکن با اخلاق اما قاطع تیم ملی میتونه زهر چشم از بازیکنهایی بگیره که فکر میکنند چون در اروپا بازی میکنند باید هر کاری خواستند انجام بدند. این انتخاب قطعا هوشمندانه, به جا و لازم بود... به امید موفقیت روزافزونش.
  • رضا GB ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    بهتر بود یه دستیار کار بلد خارجی میورد آندو نهایت بدرد همین تقسیم لباس و این کارا بخوره یه جورایی تدارکاتچی. البته که پیداس قلعه نوعی خیلی حق انتخاب نداره.
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    پاشازاده رومیوردن بهتربود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی