نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
منچسترسیتی ستاره خود را بدون هزینه به بارسلونا می‌دهد/ معامله پرسود برای کاتالان‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این می‌تواند یک سود خالص برای بارسلونا باشد، به دست آوردن هافبکی در کلاس جهانی بدون هرگونه هزینه.

رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از این نوشته اند که ستاره منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد و بدون هیچ هزینه ای به بارسلونا خواهد پیوست.

طبق این گزارشها باشگاه منچسترسیتی خود را آماده انتقال ایلکای گوندوغان به بارسلونا در پایان فصل کرده است. قرارداد گوندوغان با منچسترسیتی در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد. سیتیزن‌ها به دنبال تمدید قرارداد کوتاه مدت این بازیکن که از سال ۲۰۱۶ در اتحاد توپ می‌زند هستند. با این حال به نظر می‌رسد بارسلونا مقصد بعدی این هافبک آلمانی باشد.

بارسلونا جایی است که گوندوغان آن را به دلیل فرهنگ و سبک بازی‌اش همیشه دوست داشته است. ژاوی ارناندس سرمربی بارسلونا نیز برای تقویت خط میانی تیمش تمایل زیادی به جذب هافبک منچسترسیتی دارد.

روزنامه اسپورت که نزدیک به باشگاه بارسلوناست نوشته گوندوغان گزینه منتخب بارسا برای فصل بعد است. این روزنامه درادامه نوشته ستاره آلمانی بدون اینکه هیچ هزینه ای برای باشگاه کاتالان داشته باشد به جمع آبی اناری پوشان اضافه می‌شود و این توانایی را دارد که در هر پستی در خط میانی بازی کند.

در شرایطی که گفته می‌شود سرخیو بوسکتس در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، کاتالان‌ها خود را آماده ارائه پیشنهاد دو ساله به ایلکای گوندوغان کرده اند. چنین پیشنهادی می‌تواند برای زندگی شخصی هافبک سیتی هم ایده آل باشد.

یکی دیگر از دلایلی که گوندوغان را برای ترک سیتی مصمم کرده، همسرش سارا ارفاوی، است که از زندگی در انگلیس خسته شده است.  رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند باشگاه سیتی نیز با اوضاع کنار آمده و خود را آماده انتقال آزاد گوندوغان به بارسا در پایان فصل کرده است.

این مطلب را بخوانید: ستاره منچسترسیتی پدر شد/ انتشار اولین تصاویر از «کیس» و مادرش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی