نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت پرده هشدار ساپینتو به باشگاه استقلال/ مربی پرتغالی می‌تواند ایران را ترک کند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات خود ارائه نکرده است.

امروز و بعد از رخ دادن طوفان اخبار بد و منفی درباره باشگاه استقلال، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ریکاردو ساپینتو به باشگاه استقلال هشدار داده که اگر طی ۱۰ روز آینده مطالباتش پرداخت نشود، تصمیم قانونی می‌گیرد و ایران را ترک می‌کند.

با پیگیری‌های خبرنگار ما اما مشخص شد که ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال ارائه نکرده است. بر اساس قرارداد این مربی با باشگاه استقلال او باید تا قبل از تعطیلات نوروز بخش اعظمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت می‌کرد اما چنین اتفاقی رخ نداده است.

از این رو ساپینتو حدود ۱۵ روز قبل نامه‌ای به مدیریت باشگاه استقلال نوشته و در آن اعلام کرده که مطالبات خود را دریافت نکرده و بر اساس بندهای موجود در قرارداد می‌تواند آن را یک طرفه فسخ کند و از ایران برود. ساپینتو این نامه را ۱۵ روز قبل به باشگاه استقلال داده و البته که مهلتی در آن برای پرداخت پول تعیین نکرده است.

سرمربی پرتغالی استقلال فقط خواسته به مدیران باشگاه استقلال یادآوری کند که بر اساس بندهای قرارداد خود می‌تواند ایران را بدون هیچ مشکلی ترک کند و در نهایت هم کل پول خود را دریافت کند. ساپینتو اما با گذشت ۱۵ روز از آن نامه فعلا در تهران حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد و منتظر است تا تکلیف مدیریت باشگاه استقلال روشن شود.

این در حالی است که به طور طبیعی ادامه روند عجیب و غریب مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال طاقت ساپینتو را نیز تمام می‌کند و چه بسا اتفاقات عجیبی حول این مربی پرتغالی و نیمکت آبی‌ها رخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ساپینتوی با مرام و دوست داشتنی در قلب هواداران جا داری با معرفت و غیرت و تعصبی که داری با استقلال قهرمان می شی بهترین و با مرام ترین سرمربی هستی
  • علمدارسینایی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    اقای سجادی تیم را حذف کردی باشه حاج فتل را فراری دادین باشه ولی وای به حالت اگر طلب بازیکنان وساپینتو پرداخت نشود واین اقا را هم از دست بدیم خیالت را راحت کنم که مل هوادار در کل کشور بر علیه شما بلند میشیم بهت گفته باشم که وای به حالت فقط مشکل ساپینتو حل نشه پس هر فکری داری بکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی