نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
ریکاردو ساپینتو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در تمرین روز دوشنبه استقلال با جدیت نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد و کار خود را جلو برد.

بدون شک یکی از ناراحت‌ترین اعضای تیم استقلال در روزهای پرچالش اخیر ریکاردو ساپینتو بوده است. سرمربی پرتغالی در ابتدای فصل با آرزوهای فراوانی به ایران آمد. او که در مراسم معارفه خود قول کسب چهار جام قهرمانی با استقلال را به هواداران داده بود، حالا در شرایطی بسیار دشوار قرار گرفته است.

ساپینتو که مبلغی از حقوقش عقب افتاده و دستیاران و شاگردانش هم مبالغ زیادی از باشگاه طلبکار هستند، روز گذشته و بعد از استعفای علی فتح‌الله‌زاده در یک پست اینستاگرامی بازیکنان خود را به مبارزه تا پایان فصل دعوت کرد و نشان داد با وجود مشکلات مالی می‌خواهد کار نیمه تمام خود را به پایان برساند و جام قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

سرمربی استقلال که مشخصا از وضعیت نابسامان این باشگاه ناراضی است، بعد از کناره‌گیری علی فتح‌الله‌زاده شاید تصور می‌کرد که مدیر جدیدی جایگزین او شود و شرایط رو به بهبودی برود، اما حالا در روزی که مدیرعامل استقلال ابقا شده او درست همان‌طور که در پست اینستاگرامی خود اعلام کرده، چاره‌ای جز مبارزه و حفظ شرایط روحی بازیکنانش ندارد.

در چهره ساپینتو در تمرین روز دوشنبه مانند روزهای گذشته هیچ اثری از لبخند و روی باز نبود؛ او که معمولا با شاگردانش شوخی می‌کند و فضای شادابی را در تمرینات به وجود می‌آورد، با جدیتی غیرقابل‌باور امور تیمش را جلو می‌برد و امیدوار است در ۶ هفته پایانی بتواند مزد تلاش و زحمات خود را بگیرد.

هرچه که هست ساپینتو هم دیگر آدم سابق نیست؛ او هم در پی مشکلات اخیر از تب و تاب افتاده و اگرچه سعی دارد روحیه خود و تیمش را حفظ کند، اما مشخصا تمرکز کافی را در ادامه مسیر لیگ برتر و جام حذفی نخواهد داشت.

بیش‌تر بخوانید: افشاگری باورنکردنی علیه فتح‌الله‌زاده؛ با یک چک دوبار پول برداشت کرده است/ یا من می‌روم یا فتح‌الله‌زاده باید از استقلال برود!

عکس| لبخند روی صورت ساپینتو خشک شد/ روزهای تلخ برای مرد پرتغالی در استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    شما رسانه ها نگران نباشید ساپینتو دنبال هدفی که داره تمام تمرکزش رو می زاره بی حرمتی هایی که کنار زمین با نقشه های کثیف بعضی ها دید مصممش کرده که برای قهرمانی بجنگه روزهای سخت می گذره به حقشون می رسن لیاقت قهرمانی با استقلال رو داره ما هوادارا دوستش داریم و بهش افتخار می کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی