نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ستاره پرسپولیس دوباره قسر در رفت/ فرصت عرض اندام، با تکرار اتفاقات دور رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی یکی از بازیکنان در معرض خطر محرومیت پرسپولیس برای دربی بود.

پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان رفت که سرخ‌پوشان برای این بازی کلی بازیکن ۳ اخطاره و در معرض محرومیت داشتند. سرخ‌پوشان مس را در کرمان با نتیجه سه بر یک شکست دادند و البته هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم برای دربی فوق‌العاده حساس هفته آینده محروم نشدند.

شاید کسی باورش نشود ولی سروش رفیعی هافبک فانتزی‌باز و طراح پرسپولیس بیشترین کارت زرد را در این فصل گرفته که در نوع خودش کمی عجیب است. سروش که یک‌بار ۴ کارته شد و یک بازی تیمش را از دست داده بود، در حال حاضر ۲ کارت زرد دارد و در صورت دریافت یک کارت زرد، محروم خواهد شد.

سروش در بازی با مس هم مثل چند بازی گذشته پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. رفیعی که جزو خوب‌های پرسپولیس بود، یکی دو مرتبه مرتکب خطا شد و شانس آورد که داور بازی به او کارت زرد نشان نداد و رفیعی می‌تواند در دربی حساس پیش رو به تیمش کمک کند. نکته جالب ماجرا اینجاست که دقیقا در نیم‌فصل نخست و همین بازی مقابل مس کرمان، سروش ۳ کارته بود و اگر در آن بازی اخطار دریافت می‌کرد، دربی رفت را از دست می‌داد. شماره ۷ محبوب قرمزها در آن بازی پاس گل ۳ امتیازی به شیخ دیاباته داد و زمینه‌ساز برد تیمش شد.

سروش در دیدار رفت مقابل مس هم روی بازیکنان حریف خطا کرد و حتی به گفته کارشناسان می‌توانست اخطار بگیرد. با این حال رفیعی در آن بازی کارتی نگرفت و به نوعی قسر در رفت. حالا اتفاقات دور رفت برای سروش تکرار شده و رفیعی درحالی که در آستانه محرومیت قرار داشت، کارتی نگرفت و بدون مشکل می‌تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساوالان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    نه شانس نیاورد داورباید به جند بازیکن لنگ کارت میداد که نداد
  • م. سلیمانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    درود ؛ جناب ساوالان ، آرتش سرخ عزمش را جزم کرده که تاریخ را تکرار کند و ۶ گل بهاری را در دروازه آبی ها برویاند. پایدار و سربلند باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی