نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
روزی که ستاره پرسپولیس خواب مانده و نزدیک بود دربی را از دست بدهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی جدای از متن و حواشی داخل مستطیل سبز حاوی حواشی و اتفاقات بیرون از زمین جالبی بوده که بازگو کردن آن می‌تواند برای خیلی‌ها جالب باشد.

علی پروین او را کامل ترین بازیکن پس از پیروزی انقلاب می‌داند و فیروز کریمی این بازیکن را بهترین فوتبالیست کل تاریخ ایران!

مدافعی دوست داشتنی که می‌توانست در تمامی پُست‌ها با مهارت کامل بازی کند و طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۵ نماد تعصب و وفاداری در باشگاه پرسپولیس بود. نابغه راست پایی که برترین مدافع چپ آسیا در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن انتخاب شد و هنوز هم خیلی‌ها او را بهترین چپ پای تاریخ ایران می‌دانند. او وفاداری را به پول ترجیح داد و گرچه نتوانست به لحاظ مالی به بی نیازی برسد اما قلب هواداران پرسپولیس را فتح کرد.

صحبت از مجتبی محرمی است. یک فوتبالیست خاص که به لحاظ فنی نظیر نداشت و از لحاظ اخلاقی هم بسیار با معرفت و دوست داشتنی است کمااینکه هنوز هم همبازیانش به شدت او را دوست دارند.

روزی مجتبی محرمی برای نگارنده تعریف می‌کرد: «آن زمان مثل امروز نبود که تیم‌ها شب قبل از بازی به اردو بروند و در هتل ساکن شوند. اگر هم چنین اتفاقی می‌افتاد خیلی کم بود یا من خاطرم نیست. معمولا در خانه خودمان می‌خوابیدیم، صبح بیدار می‌شدیم، صبحانه می‌خوردیم و خودمان را آماده رفتن به ورزشگاه می‌کردیم. شب قبل از یکی از دربی‌ها کمی دیر خوابیدم و فردای آن روز طبقه بالای منزل تک و تنها خوابم برد. نه صبحانه بیدار شدم و نه تا ساعت ۱۲ ظهر که خدابیامرز پدرم هوشنگ محرمی که پرسپولیسی تیر بود بالای سرم آمد و پرسید که مگر با استقلال بازی ندارید؟ چرا هنوز خوابیده ای؟! باورم نمی‌شد ساعت ۱۲ شده باشد! هول هولکی لباسم را پوشیدم و راهی ورزشگاه شدم و ... آن روز اگر پدرم ازمنزل بیرون رفته یا حواسش به بازی با استقلال نبود، دربی را از دست داده بودم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی