نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| پایان قائله پرسپولیس و پیکان با انتشار یک نامه/ محل میزبانی مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ درخواست رسمی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده است.

طی روزهای گذشته حواشی متعددی درباره محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایجاد شده است.

در این خصوص روز گذشته ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان طی مصاحبه‌ای اعلام کرد، در هر ورزشگاهی که سازمان لیگ اعلام کند مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و نظر سازمان لیگ‌ اگر این باشد که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، آن‌ها مشکلی نخواهند داشت. همین مسئله حواشی متعددی را در پی داشت و باعث شد در فضای مجازی، مطالب زیادی از سوی هواداران استقلال و سپاهان علیه باشگاه پیکان و شخص ابراهیم شکوری عنوان شود.

پیگیری‌ها در این مورد نشان می‌دهد که باشگاه پیکان پیش از این درخواست رسمی خود برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده و گزینه اصلی خودروسازان برای این مسابقه استان البرز است.

در نامه‌ای که پیکانی‌ها در تاریخ پانزدهم فروردین ماه با امضای حمید عباسی، مدیرعامل باشگاه خطاب به محمدرضا کشوری‌فرد نوشته‌اند، صراحتا اعلام شده که بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان در روز شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. نامه‌ای که همان روز در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت گردیده و حتی شماره ثبت آن روی نامه نوشته شده است.

عکس| پایان قائله پرسپولیس و پیکان با انتشار یک نامه/ محل میزبانی مشخص شد

مسئله مهم در این خصوص اما موافقت یا مخالفت شورای تامین استان البرز با برگزاری این مسابقه در شهرستان کرج است. شورای تامین البرز برای مسابقه پیکان و استقلال نیز مخالفت خود را با میزبانی کرج اعلام کرد و حالا این امکان وجود دارد که برای جدال پیکان و پرسپولیس هم چنین مسئله‌ای عنوان شود.

در چنین شرایطی ابتدا باید نظر اعضای شورای تامین استان البرز برای میزبانی از بازی پیکان و پرسپولیس اعلام شود و در صورتی که آن‌ها رسما با این موضوع مخالفت کنند، باشگاه پیکان باید ورزشگاه جایگزین خود را اعلام کند. ورزشگاهی که با توجه به شرایط موجود احتمالا ورزشگاه پاس قوامین تهران خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • امیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    پس کاملا مشخصه تیم رسانه کاج خیلی قویه که نشده رو شده جلوه میده و حالا که نشون داده شده جریان چیه بازم وقیحانه زیر بار نمیره با همین منطق از داربی برد میخوان با همین منطق میخوان برن جلو و هیچ برنامه ای برای جنگیدن در زمین ندارن چون غیرت ندارن وگرنه با این چرند گویی به هیچ کس عیسی ال کثیر نمیدن و هیچ کس امپراطور یحیی نمیشه فقط با زور فشار میتونی چند تا بازی در بیاری کیسه اما جلوی غیرت ال کثیری و یحیی تسلیم و گردانی کاجی بی اصالت در ضمن خوشحالیم کار نکرده و از عهده خودت بر نمیاد و عرضه نداری از پیکان گل گهر و نساجی میخوای اینم قشنگه اصولا فکر میکنی همه تیم ها مثل هوادار پول میگرند و شل می‌کنند نه عزیز دنیا دار مکافاتی هست که تو فقط ال کثیرشو دیدی تو این سه هفته دیدنیها ميبينی شما تاوان فساد خودتونو و پول بی حساب سجادی رو پس میدید
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    بازی ۲-۰میشه
  • رادمان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    چرا نمیگن یه شبه چند میلیون دلار پول بهشون دادن برا سومین بار پول استرا را گرفتن بدهی قائدی پرداخت شد وقتی هر کی هر دروغی بگه مجازات نداره همینه
  • لنگ تبانیزاده IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    حالاچه فرقی میکنه بازی در چه ورزشگاهیه باشه ، مجتبی حسینی هم مثل حمید بلان ۳ امتیاز واسه مریرش یایا کنار گذاشته
  • آریامهر IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    تا کور شود هر آنکس که نتوان دید
  • آریا US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    ایراد نداره اصلا میریم تو کمپ مرحوم حجازی بازی میکنیم! مهم گرفتن امتیازه و جاش مهم نیست❤❤❤❤❤❤
  • اکبر IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    پرسپولیس قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی