نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حرکت عجیب و احساسی ساکت الهامی/ نمی‌خواستم روی نیمکت بنشینم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساکت الهامی پس از دیدار هوادار مقابل نساجی گفت: نمی‌خواستم به حرمت هوادران روی نیمکت بنشینم و با آقای سیف‌الله‌پور در این مورد صحبت کردم.

پیش از آغاز مصاف نساجی – هوادار تماشاگران تیم میزبان به شدت ساکت الهامی را تشویق کردند و سرمربی تیم هوادار در واکنش به این تشویق‌ها احساسی شد و گریه کرد.

نکته جالب اینکه در این بازی ساکت الهامی سرمربی هوادار به خاطر احترام به تماشاگران نساجی نمی خواست روی نیمکت تیم هوادار بنشیند اما به اصرار مدیر عامل باشگاه نساجی به روی نیمکت تیمش نشست.

ساکت الهامی در خصوص این اتفاق این چنین توضیح داد: من مربی احساسی‌ای هستم. نمی‌خواستم به حرمت هوادران روی نیمکت بنشینم و با آقای سیف‌الله‌پور در این مورد صحبت کردم. گفتند به‌خاطر شرایط بازی شاید حرف و حدیث پیش بیاید و برای اولین‌بار در دوران مربیگری از روی نیمکت بلند نشدم و این هم چیزی جز احترام به این مردم نبود و کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستم برایشان انجام دهم و دوباره حس و حالی برایم به وجود آمد. این جایگاه واقعی نساجی نیست و می‌تواند خیلی بالاتر از این قرار بگیرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های آسیایی خیلی راحت از اینجا عبور کنند. از لحاظ فوتبالی سالم هستند. مردم مرد و مردانه تیمشان و من را تشویق کردند و نشان دادند چقدر فوتبال‌فهم و قابل‌احترام هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه دوچرخه سوار IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    درحد همون نساجی وهوادار وتیمهای در حال سقوط هستی
  • علیرضا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    لطفا از آقای الهامی بپرسید چرا دروازبان سومش رو بازی با استقلال بازی داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی