نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش عجیب ستاره مطرح لیگ برتری به پیشنهاد قطری؛ ۶۰۰ هزار دلار؟ در ایران همین پول را می‌گیرم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان لیگ برتری پیشنهاد یک تیم قطری را رد کرد و مدعی شده پیشنهادهای مشابه با آن را در لیگ برتر ایران دارد.

تورم در همه بخش‌های کشور بسیار زیاد است و مشکلات اقتصادی گربیان گیر اکثر مردم شده است. این تورم به فوتبال هم سرایت کرده و قیمت بازیکنان و مربیان ایرانی به طرز وحشتناکی زیاد شده است. حتی چندی قبل مالک متمول تراکتور به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد تا سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم برای فصل آینده بیشتر شود تا قیمت بازیکنان ایرانی پایین تر بیاید و تیم‌ها راحت تر بتوانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

اخیرا اتفاق جالبی در مورد یکی از بازیکنان سرشناس لیگ برتری رخ داد که در نوع خودش هم جالب است و هم عجیب. با توجه به اینکه به پایان لیگ و شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می‌شویم، خیلی از تیم‌ها تحرکات نقل و انتقالاتی خود را از حالا آغاز کردند و مشغول مذاکره با بازیکنان و مربیان مختلف هستند. یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتری که سابقه ملی هم دارد و جزو بزرگ ترهای تیمش هم به حساب می‌آید، اخیرا بعد از عملکرد نسبتا خوبش در لیگ با پیشنهادی از فوتبال قطر مواجه شده و یکی از باشگاه‌های این کشور پیشنهادی ۶۰۰ هزار دلاری به این بازیکن داده است.

پیشنهادی که توسط یک واسطه به اطلاع بازیکن مدنظر رسیده ولی این بازیکن به پیشنهاد تیم قطری پاسخ منفی داده است. این بازیکن سرشناس در واکنش به پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری این تیم قطری مدعی شد که همین پول و حتی بیشتر از آن را از تیم فعلی‌اش می‌گیرد. این بازیکن مدعی شد که شاید در فوتبال ایران پول‌ها به موقع پرداخت نشود، ولی بالاخره این پول را از باشگاهش دریافت می‌کند و نیازی نیست که برای گرفتن ۶۰۰ هزار دلار راهی قطر شود.

گفتنی است این مقدار پول قرارداد این بازیکن در فصل جاری است و برای فصل آینده قرارداد بازیکن مذکور به چیزی حدود ۸۰۰ هزار دلار خواهد رسید. مبلغی که خیلی زیاد به نظر می‌آید و هزینه حدود ۴۰ میلیاردی فقط برای یک بازیکن در فوتبال ایران که تیم‌ها درآمد آنچنانی ندارند و از جیب دولت ارتزاق می‌کنند، واقعا بالا است.

فصل قبل قرارداد بازیکنان ایرانی به دلیل تورم بالای کشور به طرز وحشتناکی زیاد شد و آنطور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد،برای سال آینده شاهد قراردادهای به مراتب بالاتری برای بازیکنان و مربیان خواهیم بود و باشگاه‌ها از همین حالا باید فکری به حال چگونگی پرداخت این مبالغ بکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Ali IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    تعطیلی لیگ به اصطلاح حرفه ای به نام لیگ برتر و شروع دوباره لیگ آماتور، این تنها راه زیاده خواهی بازیکنان ومربیان فوتبال است،تورم هرقدر بالاباشد این بازیکنان درکنار معلمان وکارگران زندگی میکنند وقتی درآمد 30 سال یک معلم حتی به حقوق یکساله یک فوتبالیست نمی رسد این ظلم به تمام جامعه است ،حقوق یک معلم 10 میلیون درماه است درسال 120میلیون در10سال 1/200/000/000 یک میلیارد و دویست میلیون ودر30سال 36/000/000/000 سی وشش میلیارد تومان میشود که یک فوتبالیست فقط حقوقش درسال بیش ازین میگردد تازه آپشن های گوناگون به کنار !!!
    • حسین عبادی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      بی سواد 3میلیارد و شیشصد ملیون تومن نه36میلیارد تومن
  • احمدرضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    فوتبال ایران را پارسال پاسدار اجرلو گران کرد،مدیران جدید استقلال چگونه باید پول بازیکنان پرداخت کنند؟؟ الله اعلم ؟؟؟ کم کم قرارداد همه بازیکنان را فله ای ۴ برابر کرد ،بسیار تعجب اور مدیری با اون تجربه زیاد در فوتبال ایران چرا این نا به سامانی را بوجود اورد و بمب ساعتی در باشگاه استقلال گذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی