نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
۱ |
۰
این تکنولوژی به فرهاد مجیدی ضربه زد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.

 در دیداری از هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود میزبان خورفکان بود اما نتوانست از این فرصت استفاده ببرد و دیدار دو تیم در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

این دیدار فیزیکی با خلق موقعیت هایی از سوی هر دو تیم آغاز شد تا اینکه خورفکان در دقیقه ۲۹ به گل رسید. روی یک حمله از سمت راست و ارسال خوب خمیس به دهانه دروازه، فابیو آبرئو توانست دروازه کلباء را باز کند که این گل به دلیل بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

در این لحظات تیم داوری اتاق VAR مشغول بررسی صحنه گل بود که در نهایت مشخص شد فیلیپ کیس چند سانتی متری آفساید را پر کرده و گل مهاجم آنگولایی مورد پذیرش داور مسابقه قرار گرفت تا بازی یک بر صفر به سود خورفکان اعلام شود.

اتحاد کلباء خیلی زود به این گل پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند. ارسال دنیل بسا از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر الکساندر سیکالدائو همراه شد و او توپ را برای احمد جشک کاشت که این بازیکن با یک شوت دیدنی و روی پا، توپ را به تور گوشه دروازه چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه نیز بازی متعادل پیش می رفت تا اینکه اتحاد کلباء در دقیقه ۸۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد. داور بازی برخورد امیر مبارک با سلطان عادل را خطا تشخیص داد که پس از بررسی صحنه توسط اتاق VAR، داور تصمیم خود را تغییر داد.

در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. اتحاد کلباء که حضور خود در رده هشتم را قطعی کرده است، ۳۳ امتیازی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    فرنازوخرزاد فکرکردن همه جا ایرانه که بتونند با پولهای وزارت ورزش ومافیای داوری وهوچیگری فضای مجازی ،قلابی قهرمان بشن ، نه داداش اونجا اماراته وقانون حکمفرماست ویک پرسپولیسی باغیرت مثل نورالهی قهرمان شد ، حالا فرناز آی بدو آی بدو آی بدو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی