دومین ستاره‌ای که پاریس را ترک خواهد کرد/ چه کسی راه مسی را می‌رود؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار ستاره برزیلی که تا سال ۲۰۲۷ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، آماده ترک پاریس است.

در مورد جدایی احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن حرف‌های زیادی نوشته و گفته شده است. حالا تقریبا برای اولین بار اراده پی‌اس‌جی و نیمار یکی است.

باشگاه آماده است تا کار جدایی او را آغاز کند و به گزارش UOL، نیمار از نیت پاری‌سن‌ژرمن آگاهی دارد. مشکل فعلی یافتن نقطه توافقی است که هر دو طرف را راضی کند. لازم به یادآوری است که بازیکن سابق بارسلونا و سانتوس فصل گذشته قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

دستمزد نیمار

دستمزد او، حدود ۵۰ میلیون یورو در هر فصل، یک مانع بزرگ است. با این حال، پاری‌سن‌ژرمن با مالکیت ناصر الخلیفی، حاضر است مبلغ انتقال احتمالی را به شدت کاهش دهد تا از شر نیمار خلاص شود. نیمار نیز حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد. این برزیلی ۳۱ ساله همچنان خواهان زیادی در انگلیس دارد. او اخیراً با چلسی، نیوکاسل و منچستریونایتد مرتبط بوده است.

حقیقت این است که عملکرد نیمار که اغلب در لحظات تعیین‌کننده هر فصل تحت تاثیر مصدومیت‌ها قرار می‌گیرد، بسیار کمتر از حد انتظار بوده است. اما آمار او خوب است: او در ۱۷۳ بازی ۱۱۸ گل به ثمر رسانده و ۷۷ پاس گل داده است.

مطمئناً تیمی وجود دارد که نیمار می‌تواند چند سال باقی مانده از دوران حرفه‌ای خود را در آن با موفقیت طی کند، اما با وجود روابط ناخوشایندی که با هواداران دارد دیگر در پاری‌سن‌ژرمن نمی‌تواند موفق عمل کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی