نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۳ |
۰
دومین هت‌تریک پرسپولیسِ گل‌محمدی پس از ۱۲۹۵ روز
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلزنی مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، آمار جالب توجهی را رقم زد.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در روزی که عدد بازی‌های خود برای این تیم را به آمار محمدرضا زادمهر رساند، اولین هت‌تریک خود برای پرسپولیس را ثبت کرد.

ترابی در مصاف پرسپولیس با گل‌گهر و در هفته ۲۹ از بیست و دومین دوره لیگ خلیج فارس برای صد و چهلمین بار با پیراهن سرخ‌پوشان ایران در میدان مسابقه حضور پیدا کرد.

او با به ثمر رساندن ۳ گل، جدا از شب زیبایی که برای هواداران رقم زد، اولین هت تریک خود برای پرسپولیس را به ثبت رساند. چه بسا که این اولین هت‌تریک او در دوران حرفه‌ای فوتبال از زمان حضور در لیگ‌ برتر بوده باشد.

ترابی مقابل گل‌گهر سابقه درخشش‌های این گونه را دارد. او در ۹ تیرماه سال ۱۴۰۰ و در جریان پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل گل‌گهر، دبل‌ گل کرده بود.

همچنین ترابی از زمان دومین حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس، اولین بازیکنی است که موفق به هت تریک شده است. آخرین بار در بازی‌های پرسپولیس، علی علیپور بود که هت‌تریک کرد که به پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر در ۳ آبان ۱۳۹۸ برمی‌گردد. دیداری که هزار و ۲۹۵ روز قبل از این انجام شد. پرسپولیس در این مدت، ۲ قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپر جام و یک حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    این گلهای ترابی خیلی هارو سوزوند😂😅😂😅
  • حسین IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    سومین هت تریک داوران ،دربی ،پیکان ،مس رفسنجان
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    این هتریک خیلی زیبابود ولی یه هتریک زیبای دیگه که دیده بودم هتریک ایمون زائیددردربی جلواستقلال بود در ده دقیقه تازه اگه ازاول فیکس بودزائیدهفت هشتا میزد ونامش درکتاب گینه ثبت میشود یادش بخیرتنهاکسی که الانم خیلی ازش بدش میادمهدی رحمتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی