۳
یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۳ |
۰
عکس| مدال قهرمانی بر گردن ستاره سابق پرسپولیس
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی بالاخره پس از جدایی از پرسپولیس پستی را در فضای مجازی منتشر کرد

احمد نوراللهی که با پرسپولیس قهرمانی را تجربه کرده بود، در دوران حضور در فوتبال ایران نیز خلاف بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران موفق عمل کرد و درنهایت با شباب الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

نوراللهی و هم تیمی‌هایش درنهایت با ۵۷ امتیاز، در بهترین شرایط و با کسب ۱۷ پیروزی، ۶ مساوی و سه شکست در حضور هواداران‌شان جشن قهرمانی گرفتند تا شماره ۸ محجوب سرخ‌ها پس از مدتها جدایی از پرسپولیس پستی را در فضای مجازی منتشر کند. در این میان برخی از هم تیمی‌های سابق نوراللهی از جمله بشار رسن نیز به او در فضای مجازی تبریک گفتند.

نوراللهی که بعد از جدایی از تیم محبوبش پستی با پیراهن شباب الاهلی منتشر نکرده بود دیروز و پس از برگزاری جشن قهرمانی شباب الاهلی بالاخره عکسی از خود در مراسم جشن قهرمانی را با لباس شباب الاهلی به اشتراک گذاشت.

نورالهی نوشت: فصل خیلی سختی بود، همه با هم برای این قهرمانی جنگیدیم و تیم ما سزاوار این موفقیت و خوشحالی است.

گفتنی است هواداران پرسپولیس در شرایطی همچنان در انتظار بازگشت ستاره سابق خط میانی خود هستند که با توجه به تمایل زیاد باشگاه اماراتی به تمدید قرارداد بعید است احمد نوراللهی بار دیگر به فوتبال ایران برگردد.

عکس| مدال قهرمانی بر گردن ستاره سابق پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگ ننگ فوتبال ایران و آسیا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    کمک و عنایت داوران به لُنگ حکومتی در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هفته پنجم (لنگ ۳ - هوادار ۱) گل اول لنگ مردود بود از اوت زده شده گل دوم هم آفساید هفته ششم (لنگ ۲ - نفت مسجد سلیمان ۱) داور یه پنالتی مفت برای لنگ گرفت و اخراج بازیکن مسجد سلیمان دقایقی بعد پنالتی مسلم نفت را نگرفت!! هفته ۱۱ (لنگ ۱ - مس  کرمان ۰) داور باید دو کارت زرد به سروش رفیعی میداد و اخراجش می کرد و  دربی رو از دست میداد ولی مماشات کرد هفته ۱۹(لنگ  ۲ - نفت مسجد سلیمان ۱) گل دوم لنگ از سوی دیاباته  کاملا آفساید بود. مربی نفت رو به دلیل اعتراض محرومش کردن هفته ۲۴ (لنگ ۱ - مس رفسنجان۰) گرفتن پنالتی برای لنگ و اخراج مشکوک وناحق بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۲۵ هفته ۲۶ ( لنگ ۳ مس کرمان ۱) گل اول لنگ کاملا آفساید..مهدی ترابی کارت زرد نگرفت تا هفته بعد دربی رو از دست نده هفته ۲۷(استقلال ۰ لنگ ۱) پنالتی کاملا واضح برای استقلال گرفته نشد گل اول لنگ قبلش خطایی روی وحید امیری اتفاق نیفتاد ولی داور خطای بی جهت گرفت و تبدیل به گل شد هفته ۲۸(لنگ ۱ پیکان ۰) داور یک پنالتی مفت و بی خود برای لنگ حکومتی گرفت تا از کورس قهرمانی عقب نماند وهوادار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی