نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
۲ |
۰
مشخص شدن مقصد احتمالی گران‌ترین فوتبالیست تاریخ
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار می‌تواند به منچستریونایتد برود و در لیگ برتر انگلیس بازی کند، البته به شرطی که شیخ قطری باشگاه را بخرد.

پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است و نیمار در تیم آنها حضور نخواهد داشت، البته به شرط اینکه بتواند از باشگاه جدا شود، زیرا تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد و بند فسخ این قرارداد ۲۵۰ میلیون است. به نظر می‌رسد یافتن راه حل آسان نیست، اما پاری‌سن‌ژرمن و نیمار در حال تجزیه و تحلیل همه گزینه‌های روی میز هستند.

شایعات زیادی وجود دارد، و مطبوعات انگلیسی روز چهارشنبه از احتمال انتقال او به منچستریونایتد خبر دادند. اما شرایطی در امضای نیمار برای یونایتد وجود دارد که برآورده کردن آنها آسان نیست. مهمترین شرط این است که بانک قطر که متعلق به خانواده سلطنتی این کشور است باید باشگاه را بخرد، که این اتفاق هنوز رخ نداده و گلیزرها هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌اند. اگر شیخ جاسم باشگاه را بخرد نیمار را به منچستریونایتد خواهد آورد. لازم به ذکر است که آل‌ثانی بخشی از خانواده سلطنتی قطر است که کنترل پاری‌سن‌ژرمن را در اختیار دارد، بنابراین انتقال نیمار از این تیم به باشگاه دیگر مشکلی نخواهد داشت.

این بازیکن برزیلی در حال گذراندن دوران بهبودی پس از مصدومیتش است و همچنان منتظر است که ببیند آینده‌اش به چه شکل رقم خواهد خورد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی