نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
عجیب‌ترین اتفاق برای ستاره تیم ملی؛ آقای نایب قهرمان!/ او در لیگ برتر قهرمان نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان ستاره پیشین پرسپولیس و فعلی سپاهان باز هم در کسب قهرمانی لیگ برتر ناکام ماند.

رامین رضاییان یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را امسال در سپاهان سپری کرد و آماری فوق العاده از خودش ثبت کرد. رامین در سپاهان ۷ گل زد و ۷ پاس گل داد که برای یک مدافع راست آماری عالی به حساب می آید.

رضاییان در حالی فصل درخشانی را گذراند که در نهایت نتوانست به قهرمانی برسد و تیم سابقش جام را بالای سر برد. رامین که بعد از چند فصل بازی در کشورهای دیگر در نیم فصل دوم سال قبل دوباره به پرسپولیس برگشت، باز هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند و به نایب قهرمانی رسید. همچنین او در اولین فصل حضورش در پرسپولیس در لیگ پانزدهم هم به همراه این تیم نایب قهرمان شد تا رکوردی عجیب از این بازیکن ملی پوش به ثبت برسد.

رضاییان در لیگ شانزدهم که پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید، عضوی از این تیم بود ولی در هفته‌های پایانی به دلیل اختلاف با برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد و مدال قهرمانی هم به او نرسید.

رامین درحالی امسال سومین نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر بدست آورد که انگار قهرمان شدن و گرفتن مدال قهرمانی برای او طلسم شده است. همچنین طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی او از سپاهان به گوش رسید و به احتمال زیاد خبری از حضور رضاییان در سپاهان فصل آینده نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • احمدرضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    رضاییان تا وقتی در پرسپولیس هست شروع به حاشیه سازی و وارد حاشیه می شود ولی در تیمهای دیگه بسیار حرفه ای هست،بحیی بعد برانکو به رامین شانس مجدد داد ولی متاسفانه از شانس مجدد خوب استفاده نکرد و تیم را پارسال به حاشیه برد،رامین هم اگر مثل کمال،وحید،ترابی،سروش،مرتضی و.... حرفه ای بود ،الان حد اقل ۳ قهرمانی لیگ برتر داشت ،خود کرده را تدبیر نیست.
  • هادی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    اینم مثل قایدی رنگ قهرمانی رو فقط تو خواب میبینه
  • علیرضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    کلن پرسپولیس تیم عالی تو لیگ نمی دونم میرسه به آسیا بازیکنا رفتن تیم بهم خوردس آقای گل محمدی توروخدا یه فصل آسیا توروخدا بمون توروخدا بیرانوند اگه عربستان میخوادت نرو بخدا اونجا نمی تونی عربا شوخی ندارن یدونه گاف بدی نیمکت نشین بعد اینقدر. پول میدن بعد باشگاهی نمی تونه بند آزاد سازی نقل انتقالات بده قرضی یعوع از الکهب الفتح دسته دوم عربستان سر درمیاری توروخدا پرسپولیس آسانسور خودتون نکنید این همه برات دعا کردیم با اشکات اشک ریختیم فوش دادن طرفداری کردیم با خندهات عشق کردیم خدایی رفتی اروپا کلی به فوتبالت ضرر زدی راحت یه قهرمانی آسیا میتونستی بگیری تو آسیا لک بد نبود ولی خیل دروازه بان ضعیفی هست خروجش خیلی بده تو آسیا جلوی اولسان بودی بخدا قهرمان می‌شدیم لیگ گل های مسخره که لک خورد امتیاز دادیم تو عربستان نهایت دو فصل دوام بیاری باز میخوای برگردی همه بازیکنا رفتن برگشتن طارمی تو پورتو بازیش گرفته از پورتو بره تیم دیگه کلن نابوده ولی اونم افت کنه سریع پرسپولیس بخدا نامردیه اگه بری گفتی می مونی قهرمانی آسیا پرسپولیس بری همه خوبیات خراب کردی چون پول به ملیون ها هوادار ترجیع دادی هوادرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی