پیشنهاد پرسود همیلتون برای امضای قرارداد با فراری/ ستاره فرمول یک در رؤیای هشتمین قهرمانی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ظاهرا لوئیس همیلتون پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی از سوی فراری دارد تا پس از پایان قراردادش با مرسدس بنز به آنها بپیوندد.

مکس فرستاپن در ردبول دست‌نیافتنی است و قرارداد بلندمدتی دارد و همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. به همین دلیل هیچ شایعه‌ای در مورد آینده او وجود ندارد. اما لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک چندان خوب عمل نمی‌کنند و گمانه‌زنی درباره آینده هر دوی آنها موضوعی است که در مطبوعات تکرار می‌شود.

نشریه «میل» انتقالی را پیش‌بینی کرده که در این مرحله بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد. آنها می‌گویند فراری به این فکر می‌کند که چگونه قهرمان سابق را به تیم خود جذب کند و این برنامه شامل ارائه یک پیشنهاد بزرگ به او است که راننده نتواند آن را رد کند.

همیلتون برای مدت طولانی (از زمان گرندپری عربستان سعودی در سال ۲۰۲۱) پیروزی به دست نیاورده و امسال نیز اوضاع برای او خوب پیش نمی‌رود، زیرا مرسدس بار دیگر در طراحی خودروی خود شکست خورده است.  W۱۴ خودرویی نیست که بتواند ردبول‌ها را شکست دهد. حتی AMR۲۳ فرناندو آلونسو از این ماشین بهتر است.

رویای لوئیس همیلتون برای هشتمین قهرمانی

قرارداد همیلتون امسال با مرسدس تمام می‌شود. راننده انگلیسی در ۳۸ سالگی، با ۱۰۳ برد، ۱۹۲ سکو و ۱۰۳ خط یک، وقت چندانی برای رسیدن به هشتمین قهرمانی جهان و پیشی گرفتن از میشائیل شوماخر ندارد. اما او برای انجام این کار، به یک ماشین خوب نیاز دارد که مرسدس در حال حاضر نمی‌تواند آن را تهیه کند.

طبق گزارش‌ها، اسکودریا مایل است به او قراردادی در حدود ۴۰ میلیون پوند برای تعویض براکلی با مارانلو در سال ۲۰۲۴ پیشنهاد دهد.

آینده همیلتون و لکرک

بعید به نظر می‌رسد که همیلتون از مرسدس بنز نقل مکان کند زیرا آنها تیمی هستند که او در آن به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۳ وارد تیم شد و توانست ۶ بار قهرمان جهان شود. اما در مورد لکرک اوضاع فرق دارد. او با گفتن این جمله که «مرسدس هنوز با من تماس گرفته» بازار شایعات در مورد رفتنش از این تیم را داغ کرد.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی