نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اولین فینالیست جام حذفی مشخص شد/ کپی استقلال از پرسپولیس با گلباران نساجی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد.

تیم‌های استقلال و نساجی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری پرگل ۴-۰ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که در رقابت‌های لیگ برتر فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات داشتند اما پس از شکست در دربی همه چیز را در لیگ از دست دادند تا رقیب سنتی‌شان به قهرمانی برسد به همین دلیل آبی‌پوشان با انگیزه‌های زیادی در نیمه نهایی جام حذفی ظاهر شدند.

آرش رضاوند در دقیقه ۲۵، علیرضا ابراهیمی (مدافع نساجی) در دقیقه ۳۵ و محمد محبی در دقایق ۵۷  و ۸۹ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. با این نتیجه استقلال علاوه بر صعود به فینال جام حذفی، انتقام بازی حذفی فصل گذشته را هم از نساجی گرفت. این دومین شکست پیاپی نساجی با ۴ گل است. این تیم هفته گذشته در بازی پایانی لیگ ۴ گل از پرسپولیس خورده بود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (۶۵- سجاد شهباززاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی (۸۵- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی(۶۵- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۷۳- ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (۶۵- زبیر نیک‌نفس).

اولین فینالیست جام حذفی مشخص شد/ کپی استقلال از پرسپولیس با گلباران نساجی

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی‌بیگی (۵۶- آداما نیان)، ایوب کلانتری (۸۴- اکبر صادقی)، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی (۷۵- علی داوران)، علیرضا ابراهیمی (۸۴- علیرضا ابراهیمی)، احمد موسوی (۵۶- حسین زامهران)، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.

تیم نساجی مقابل استقلال

داور: حسن اکرمی

تیم استقلال در نیمه نخست با یک نمایش هجومی موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه نساجی خلق کرد تا این‌که آرش رضاوند در دقیقه ۲۳ روی کرنر مهدی مهدی‌پور و تاثیر ارسلان مطهری در موقعیت گل قرار گرفت و با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.

در ادامه حملات استقلال باز هم بیشتر شد و در پشت محوطه جریمه نساجی پاس توی عمق رضاوند برای قایدی در داخل محوطه جریمه با تکل علیرضا ابراهیمی که قصد قطع توپ را داشت به اشتباه توپ وارد دروازه نساجی شد تا گل دوم استقلال در دقیقه ۳۳ روی گل‌به‌خودی مدافع حریف به ثمر برسد.

بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما شاید یکی از اتفاقات مهم در این نیمه کارت زردی بود که مهدی مهدی‌پور گرفت و مسابقه فینال را از دست داد.

اما استقلالی‌ها در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست با نمایشی هجومی برای زدن گل‌های بیشتر به میدان رفتند و در دقیقه ۵۶ موفق شدند تا به گل سوم برسند. سانتر حردانی از سمت راست پس از برخورد به سر مدافعان نساجی و دستان حقیقی و همچنین تیرک دروازه، مقابل محبی قرار گرفت و این بازیکن دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد.

در ادامه موج حملات شاگردان ساپینتو ادامه پیدا کرد و محمد محبی در دقیقه ۸۸ روی پاس فرار در محوطه جریمه با حقیقی تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل چهارم استقلال و گل دوم خودش را به ثمر رساند تا نساجی بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس در لیگ، در نیمه نهایی حذفی هم شکست سنگینی را متحمل شود.

استقلال در نهایت با پیروزی در این دیدار به فینال مسابقات جام حذفی رسید و با برنده دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و هوادار روبه‌رو خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    برای اینکه تیم های استقلال و پیروزی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند دو مشکل بزرگ وجود داشت. یکی مالکیت مشترک و یکی ورزشگاه خانگی. می دانیم که هر دو تیم یک مالک مشترک دارند که آن هم وزارت ورزش است و استادیوم هر دو تیم هم ورزشگاه آزادی است. بنابراین حتی اگر مشکل مالکیت را حل می کردند این دو تیم نمی توانستند یک ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کنند که سر این موضوع کار به جنگ و دعوا می کشید. برای حل این مشکل آسانترین راه این بود که یکی از دو تیم را حذف کنند و طبعا حکومت تیم خودش را حذف نمی کند. برای همین تصمیم گرفته شد که بدهی استراماچونی را پرداخت نکنند تا حذف استقلال از آسیا برای هواداران استقلال، عادی جلوه کند و بعد از اینکه حذف استقلال قطعی شد سریعا بدهی استراماچونی پرداخت شد. با حذف استقلال هم مشکل ورزشگاه خانگی حل شد و هم مشکل مالکیت. چون وزارت ورزش حالا فقط یک تیم برای رقابت های آسیایی دارد و با یک سند سازی جعلی هم استقلال را به وزارت اقتصاد واگذار کردند و پرونده را فیصله دادند.
    • شاهین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      چرا خودت اذیت میکنی... پرسپولیس حکومتی هست ادمش را دارد زورش را دارد.. هر کاری دوست دارد می کند....!!!! استقلال در اقلیت هست این و بفهم.. خودتان را نکشید.. ما زور داریم. هر سال داوری 15 تا پنالتی می گیرد. دایو می کنیم..... دولت یورو تزریق می کند.. هیچوقت محروم نمی شویم. معیشت داریم...وووووووو
    • شاهین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      چرا خودت اذیت میکنی... پرسپولیس حکومتی هست ادمش را دارد زورش را دارد.. هر کاری دوست دارد می کند....!!!! استقلال در اقلیت هست این و بفهم.. خودتان را نکشید.. ما زور داریم. هر سال داوری 15 تا پنالتی می گیرد. دایو می کنیم..... دولت یورو تزریق می کند.. هیچوقت محروم نمی شویم. معیشت داریم...وووووووو
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      به کمیته داوران اعلام می کنم که استقلال خوشد توانایی بردن نساجی را داشت و نیازی به داور نداشت. بنابراین باید بدهی پنالتی استقلال در دربی گذشته که باعث قهرمانی چعلی پیروزی حکومتی شد را در دربی بعدی جبران کنید و در دقایق ابتدایی بازی یک خطای بیرون محوطه جریمه را داخل حساب کنید و پنتلتی بگیرید که حق استقلال ادا بشه. فکر نکنید غیر از دربی می توانید کاری بکنید و بگویید این هم جبران آن اشتباهاتی که علیه شما کردیم و به نفع پیروزی حکومتی گرفتیم. حتما در دربی باید یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفته شود. گل کردن یا نکردنش هم به خودمان ربط دارد.
    • پیروزیچی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      کاملا درست و منطقی
    • استقلال اعتبار ایران IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      اقا شاهین عزیز بله پرسپولیس تیم حکومتی است و خودتان هم اعتراف کردید ولی همه چیز اینطوری نمیمونه همیشه اینو بدون که اکثریت بر اقلیت پیروز است و اکثریت استقلالی بر اقلیت پرسپولیسی همیشه پیروز بوده و هست و خواهد بود و خداروشکر مردم هم فهمیدن کدام تیم مردمی است و کدام تیم حکومتی همونطور که خودتم اعتراف کردی اگه ببینی در همه شهر ها استقبالی که از استقلال میشود استقبالی گرم و پرشور است ولی از پرسپولیس با سنگ و کلوخ که نشون میده مردم حق رو از باطل تشخیص میدن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    قرار است بازی هوادار و پیروزی در ورزشگاه پاس برگزار شود. بنابراین مشخص شد که منتقل کردن بازی پیکان و پیروزی یک تبانی و یک عمل مهندسی شده برای این شد که 3 امتیاز بازی را به پیروزی بدهند و پول بلیط هوادارن پیروزی به عنوان ر...ه به پیکانی ها داده شود که پرداخت هم شد .ضمنا بازی پیکان و پیروزی 3 بازی مانده به پایان لیگ بود و نیازی نبود به ورزشگاه ازادی منتقل شود آن هم با حضور هوادارن پیروزی. بازی هوادار و پیروزی خیلی مهمتر از بازی پیکان و پیروزیه چون بازی حذفیه و تیم برنده به فینال میره و بازنده حذف می شه. پس چطور این بازی به این مهمی می تواند در ورزشگاه پاس برگزار شود اما بازی پیکان و پیروزی نمی شد. از این تابلو تر مهندسی کردن بازی برای دادن 3 امتیاز به یک تیم خاص و حکومتی ندیده بودیم
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    مسیر مهندسی‌های چند بازی آخر نیم فصل دوم برای قهرمان کردن پیروزی حکومتی ....... در دیدار با صنعت نفت آبادان، آفساید واضح شیخ دیاباته را نگرفتند تا بتواند گل بزند و در آنجا 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پیروزی کردند. در دیدار با مس رفسنجان و در یکی از سخت‌ترین و کلیدی ترین بازی ها، خطای پشت محوطه جریمه را داخل در نظر گرفتند تا باز هم پیروزی بتواند گل بزند و 3 امتیاز مهندسی شده هم در آن بازی تقدیم‌شان کردند. اگر دقت کنید بعد از پنالتی که گرفتند مس رفسنجان بیشتر از 60 دقیقه 10 نفره بازی کرد ولی پیروزی قادر نبود دروازه مس رفسنجان 10 نفره را هم باز کند که ارزش این مهندسی چند برابر می شود. در بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز دربی، خطای هند بسیار واضح گولسیانی در دقیقه 18 را نگرفتند تا تیم پیروزی در ادامه از هم نپاشد و در نتیجه 3 امتیاز مهندسی دیگری را در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه تقدیم پیروزی کردند. ضمنا با نگرفتن آن پنالتی، استقلال را هم از کورس قهرمانی خارج کردند.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    این عقده و حقارتی که پیروزیچی ها سال های سال درونشان است و با انواع روش های مهندسی شده سعی می کنند که قهرمان لیگ شوند به خاطر این است که استقلال ایران توانسته دو بار قهرمان آسیا شود و چهارمین تیم برتر قاره آسیاست و در جمع 4 تیم برتر قاره بزرگ آسیا قرار دارد. استقلال دوبار قهرمان قاره خودش شده و پیروزیچیها با زور و مهندسی خود را قهرمان ایران می کنند که بلکه مرهمی باشد برای این زخم کهنه و غیر قابل درمانی که دارند.
  • شاهین IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    نساجی وا داده بود... مهاحمان استقلال از فوتبال فقط دایو یاد گرفته اند. وقتی توپ را به محوطه جریمه می برند . خودشان به بازیکن حریف می زنند . و طلب پنالتی..
  • مدثر US ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    بہ امید برد پرسپولیس در بازی فردا فینال استقلال انتقام میگیرہ بعد ھم تو سوپر جام یک بار دیگہ پرسپولیسو شکست میدہ
  • بچه ها متشکریم IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    دم همتون گرم خسته نباشید با غیرت و تعصب بودید مثل همیشه انشالله با دعای خیر میلیونها هوادار آبی پوش فینال رو مقابل تیم هوادار انجام میدیم و قهرمان حذفی خواهیم شد
  • Nima US ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    vaghean khode masoulane Nasajy emrouz khejalat nakeshidand in in teameshan?! vaghean hage Mes va Naft naboud ke beravand, yeky az in tymha hamin Nasajy boud ke liyaghateh in kar ra nadasht, in team ta chand rouze pish sare estadium dasht ba perspolis daeva mikard, in aghayan bejayeh on karha va davaryha be teameshan beresand, teamy ke khoub bashad dar har estadiumy mitavanad khoub bazy konad albate dar zamine khoub na mesle dastgerdy, ke havadaryha ba kalak va sharlatan bazy Elhamy mikhahad be zoor az perspolis emtiaz begirad, in sharlatan bazy hast
  • کیسه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    جالبه بابا حمید هواداران باشرف پرسپولیس رو محروم میکنه ؟! از اونور هواداران کیسه کش نه تنها آزاد بودن برن ورزشگاه حتی طبقه بالا رو هم بهشون پیشکش کردن ؟! به این میگن بابا حمید کیسه کش ؟! یه جام حلبی اسنپی بخرید بدید کیسه این مسخره بازی ها رو هم تموم کنید دوزار اینطور جام گرفتن ارزش نداره ؟! راستی کیسه کش ها مشتلق بدن کیسه خوزستان هم اضافه شد به بقیه تیم های کیسه که وا میدن راه میدن. مبارکه
    • ایران استقلالی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      شما همونقدر رو هم پر کنید بقیه پیشکش مگه همه استقلالن که پرطرفدارترین تیم اسیا باشن؟ همونقدر رو هم بهتون لطف میکنن
  • عیسی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    آخ نساجی بینوابدموقعی به قربانگاه فرستاده شدید؟!البته تقصیرخودتونه ومدیرعامل رنگیتون !خودمربی وبازیکنان بایدهم همون اول بازی که پنالتیتون نگرفتن وبلافاصله گل آفسایدبراتون گرفتن بایدزمین بازی روترک میکردین تاآبروریزی بین المللی رقم میزدیدکه دیگه اینجورحق کسی پایمال نشه وتبانی وفسادوفیفاریشه کن کنه
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    امیدوااااااریم حداقل تو این جام قهرمان تو زمین مشخص بشه ...حتی اگر هوادار باشه 👍
  • واعظ آشتیانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    خدا را شکر فوتبال پاک را دیدیم ! دو پنالتی پر پر شده نساجی و گل آفساید کیسه گواه فوتبال پاک هستند .
  • تاج کبیر IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    دمتون گرم عشقید. این حمایت بی نظیر هواداران رو دیدید؟تمام توانتون رو بزارید که یه ایران منتظره و اینه پرطرفدارترین تیم ایران و اسیا چیزی که همیشه پرسپولیسیا اعتراف کردن به اون از جمله بازیکنا و بزرگان و اکثر هوادارشون که معترفن به این همه وفاداری و پرهوادارتر بودن تاج کبیر. انشالله استقلال با بردش در بازی بعدی قهرمانی رو به هواداراش هدیه میده
  • کوروش IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    البته با لطف داور که دو پنالتی مگرفت
  • ......! IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    ما که چهارتا زدیم تبانی بود اما اینا که چهارتا زدن کپی از دست پرسپولیس؟!!!!!
  • عادل IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    استقلال کبیر باید قدر ساپینتو را بداند بازیکنان مثل محبی وقایدی نباید به راحتی موقعیت گل را از دست بدهند اگر می بینند همبازی خود در موقعیت بهتری قرار دارد حتما پاس دهند امروز هم قایدی وهم محبی می توانستند پاس بدهند ولی با خودخواهی موقعیت سوزی کردند در مقابل پرسپولیس ویا هوادار در فینال نباید به راحتی موقعیت گل را خراب کنند قایدی همانطور که توپ را لو می دهد وتبدیل به ضد حمله برای حریف می‌شود ومدافعین وهافبکها را به زحمت می اندازد تا لو دادن توپ قایدی را جمع کنند جناب ساپینتو باید به قایدی گوشزد نماید چون یکی از این ضد حملات ممکنه گل بشود وحریف با استفاده از همان یک گل قهرمانی را از استقلال بگیرد پس باید به هوش باشند تمام ارکان استقلال خصوصآ کادر فنی وبازیکنان سوتی ندهند
  • حسین IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    جلالی ومرادمند از آماده ترین بازیکنان حال حاضر استقلال هستند ساپی شیر دل هم می تواند به این ۲نفر اعتماد نماید البته آرمان رمضانی هم می تواند در نیمه اول بکار گرفته شود چون با قدرت بدنی بالا مدافعان حریف را به خوبی خسته می کند
  • ساپی شیردل IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    درود بر ساپی شیر دل وبازیکنان با غیرت با همین فرمان پیش بروید تا قهرمانی واجازه به هیچ تیمی ندهید تا حتی یک شوط به سمت دروازه‌ استقلال شوت نماید یا با دروازبان استقلال تک به تک شود
  • لنگ مافیائی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    البته اس کبیر با داشته های خودش وزحمت مربیان و بازیکنانش اما لنگپولیس با کمک های امدادی دیگه همه می دانند چگونه وچه کسانی
  • لنگ پاره پاره IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    این خبر ورزشی رسانه لنگه بابا جان تیم لنگ یه گل خورد ولی سرورشون تیم تاج کبیر تا زد وگلی نخورد اینا با هم فرق میکنه اگه تعصب کورکورانه بذاره
  • علی .ص IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    نه دیگه این تیترتون هم تخریب استقلال بود ، فرق یرد استقلال با لنگ این بود نساجی 11نفره و با تمام وجود بازی کردند بخصوص حقیقی (سوراخ) و ابراهیمی سوتی
  • استقلال اعتبار ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اقا شاهین عزیز بله پرسپولیس تیم حکومتی است و خودتان هم اعتراف کردید ولی همه چیز اینطوری نمیمونه همیشه اینو بدون که اکثریت بر اقلیت پیروز است و اکثریت استقلالی بر اقلیت پرسپولیسی همیشه پیروز بوده و هست و خواهد بود و خداروشکر مردم هم فهمیدن کدام تیم مردمی است و کدام تیم حکومتی همونطور که خودتم اعتراف کردی اگه ببینی در همه شهر ها استقبالی که از استقلال میشود استقبالی گرم و پرشور است ولی از پرسپولیس با سنگ و کلوخ که نشون میده مردم حق رو از باطل تشخیص میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی