یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۲ |
۰
یاغی جدید پرسپولیس آماده فرصت ویژه شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته یک فرصت دیگر برای رویارویی با تیم سابق خود دارد.

صد و یکمین شهرآورد پایتخت در حالی برگزار خواهد شد که شیخ دیاباته فرصت این را خواهد داشت تا تبدیل به جدیدترین یاغی تاریخ دربی شود.

شیخ بازی نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد و در نیم فصل دوم نیز یحیی گل‌محمدی او را از فهرست تیمش خط زد تا آقای گل سابق استقلال امکان حضور در این بازی را نداشته باشد.

با این حال او در بازی قبلی پرسپولیس برابر هوادار به لیست ۲۰ نفره بازگشت تا از شانس حضور در مقابل استقلال برخوردار باشد. با این حال به وضوح مشخص است که عیسی و عبدی جلوتر از این مهاجم مالیایی هستند.

آخرین یاغی شهرآورد محمد نادری است که البته در انتقالی مستقیم از پرسپولیس به استقلال پیوست. آرمان رمضانی و گادوین منشا نیز وضعیتی مشابه او دارند.

موفق‌ترین یاغی سال‌های اخیر علیرضا نیکبخت است که در اولین دربی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد. همچنین علی علیزاده نیز در همان بازی توانست گلزنی کند. حالا باید دید آیا دیاباته فرصت بازی خواهد داشت یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ًR.GH IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    دست زدم به ترکیب برنده اشتباه است ولی هرچی آقا یحیی بگه
  • پرسپولیس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    ۹۰ درصد شیخ بازی میکنه گرچه اشتباه بزرگیه ولی یحیی ریسک میکنه بنظر من عبدی فیکس بازی کنه قطعا برنده میشیم اصلا وجود عبدی باعث میشه استقلال با تمام نفرات حمله نکنه یجورایی مطمئن هستم عبدی فیکس بازی کنه پرسپولیس قهرمان حذفی میشه ولی عیسی خودخواهیش زیاده و باعث میشه موقعیت هدر بره چون پاس نمیده دوس داره خودش گل بزنه عیسی در حد ۲۰ دقیقه آخر باز خوبه در کل عیسی مهاجم قابلی نیست یحیی باید به فکر مهاجمی مثل علیپور یا طارمی باشه که چپ و راست دروازه حریف را تهدید میکردن البته پرسپولیس دیگه عمرا مثل علیپور و طارمی به خودش ببینه مگه یحیی از آکادمی پرسپولیس چند تا مهاجم انتخاب کنه روشان کار کنه بلکه جواب بده با امثال عیسی تو آسیا مشکل می‌خوریم عبدی خیلی خوبه ولی حیف که یحیی ازش که استفاده میکنه فقط کافیه عبدی ۳ تا بازی فیکس بازی کنه تا جا بیافته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی