نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کمیته داوران بی خیال شوک به هواداران استقلال شد!/ این داور برای قضاوت در دربی شانس ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته داوران قصد ندارد با انتخاب پیام حیدری به عنوان داور فینال جام حذفی به هواداران تیم استقلال شوک بدهد!

در خبرها آمده بود؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد از بین ۷ داور بین المللی کشور یکی را برای قضاوت انتخاب کند. در حال حاضر فهرست داوران بین المللی به ترتیب اولویت به شرح زیر است:

۱- موعود بنیادی فرد ۲- پیام حیدری ۳- بیژن حیدری ۴- حسن اکرمی ۵- سید وحید کاظمی ۶- امیر عرب براقی ۷- علیرضا فغانی... این خبر درحالی در رسانه ها منتشر شده که پیام حیدری هیچ شانسی برای قضاوت دربی فینال نخواهد داشت.

در دربی ۱۰۰ در اواسط نیمه اول ضربه مهدی قائدی به دست گولسیانی مدافع پرسپولیس برخورد کرد که بازیکنان استقلال به شدت معتقد به خطای پنالتی بودند اما پیام حیدری صحنه را ادامه بازی اعلام کرد. در این بین تعداد زیادی از کارشناس داوری معتقد بودند چون ابتدا توپ به پا و بعد به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده بود، این صحنه پنالتی نیست اما حسین عسگری، نظر متفاوتی داشت. 

او اعلام کرد در قانون سال ۲۰۲۳ دیگر چنین چیزی معنا ندارد و اگر دست به بدن حجم بدهد، داور باید پنالتی اعلام کند. جالب آن که علیرضا فغانی، موفق‌ترین داور حال حاضر فوتبال ایران هم حق را به عسگری داده و تایید کرد یک پنالتی در دربی ۱۰۰ به نفع استقلال گرفته نشده است. برهمین اساس انتخاب پیام حیدری می‌تواند جنجال زیادی بر پا کند و به طور قطع و یقین او شانسی برای قضاوت دربی فینال جام حذفی نخواهد داشت.

گفتنی است در حال حاضر دکتر بیژن برادر پیام حیدری بر اساس اخبار موثق، شانس اول قضاوت دربی حذفی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • بابک IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    همانطور که خبر ورزشی امروز در مورد هند مشابه در بازی دیشب پاریس ان ژرمن و چند هفته پیش در لیگ ایتالیا اعلام شد که داور هند اعلام نکرد و حتی وی ای آر هم تایید کرد و در هردو بازی هند اعلام نشد. حالا آقای عسگری چطور آنالیز می کند این موضوع را؟! اگر شما فوتبالیست باشید، می دانید که وقتی تکل می زنی، دستها معمولا باز می شود و کسی با دست بسته تکل نمی زند!! در نتیجه دست باز حجم می دهد به بدن! یعنی چی!! در زمان تکل زدن همیشه یک دست به زمین نزدیک است و تکیه گاه می شود و دیگری هم به کناره ها باز می شود، حالا اگر مستقیم بخورد، یک موضوعی ولی وقتی به جای دیگر بدن بخورد و به دست برخورد کند، عقلانا هند نیست. متاسفانه فیفا موضوع هند را پیچیده تر کردن و باید تغییر یابد.
    • محسن IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      آقای عسگری بر اساس قوانین روز داوری قضاوت کردن شما هم با قوانین روز داوری اگر می توانی نقض کن.
  • تیم خاص بازی خاص داورخاص IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    هرکدام از این داورها مسلما اگر خطای پنالتی در محوطه تیم پرسپولیس رخ بده امکان نداره به نفع استقلال پنالتی بگیرن ماشالله همشون امتحان پس داده هستن !! فدراسیون هم بدون گذراندن از صافی و بدون آزمون و گزینش هیچ داوری رو برای دربی انتخاب نمیکنه چون ممکنه خدای ناکرده یه وقت سوتش بر علیه پرسپولیس باشه !
    • میلاد IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      مثل پنالتی یامگا روی عبدی که همه دنیا گفتن پنالتیه .مطمئنا اگه پنالتی رو عبدی گرفته میشد پرسپولیس حداقل 4 5 میزد
  • !!! IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    حتی وی ای آر هم هند را در بازی پاریسن ژرمن پنالتی تشخیص نداد، اون تیمی که یک پنالتی طلبکار شد پرسپولیس بود
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    استقلالی ها ناراحت نباشن..شاید یه جامی بهتون دادیم..چون گنادارین🤣🤣هرچی باشه ما کاکا هسیم کاکا
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    خطای روی مهدی را فراموش کردن چسبیدن به چیزی که خطا نبوده.
  • هومن US ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    اون صحنه های بازی فرانسه و ایتالیا هیچ ربطی به بازی استقلال پرسپولیس نداره. دست تکیه گاه دستی است که به زمین نزدیک است ، دست آزاد دستی است در طرف مخالف. قانون "هیچ کس به خودش هند نمی کند "هم از قانون حذف شده ، اگر کسی تکل بزند و توپ به دستی که پایین است بخورد هند نیست ولی اگر دست دیگر شما در حد گذاشتن یک توپ زیر بغل باز باشد و توپ به دست شما بخورد ولو از بدن شما کمانه کرده باشد هند است . والسلام
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    خطای روی مهدی عبدی را فراموش کردن چسبیدن به چیزی که خطا نبوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی