نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
نیمار در منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار قصد جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را دارد، ولی نمی‌خواهد برای پیوستن به تیمی جز منچستریونایتد از فرانسه برود.

ظاهراً نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست این تیم را به هر مقصدی ترک کند و می‌خواهد این تابستان راهی منچستریونایتد شود.

«فوت مرکاتو» مدعی است که نیمار ۳۱ ساله پذیرفته تابستان امسال در پاری‌سن‌ژرمن آینده‌ای ندارد و اکنون کاملاً روی انتقال به اولدترافورد متمرکز شده است.

نشریه «اکیپ» هم هفته گذشته ادعا کرد یونایتد در حال مذاکره پیشرفته با پی‌اس‌جی برای خرید گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان است. نیمار زمانی که سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به پارری‌سن‌ژرمن پیوست ۱۹۲ میلیون پوند (۲۲۲ میلیون دلار) برای باشگاه فرانسوی هزینه داشت. اما پس از ۱۱۸ گل و ۵ قهرمانی در لیگ فرانسه می‌خواهد از دست او خلاص شوند!

یونایتد به‌دنبال یک مهاجم جدید برای کمک به مارکسو رشفورد است. اریک تن‌هاخ سرمربی تیم هم اعتراف کرد که به‌شدت به‌دنبال قدرت تهاجمی بیشتر است. او در این باره به تایمز گفته بود: «آنچه که ما به جز مارکوس رشفورد نیاز داریم یک بازیکن اضافی با توانایی گلزنی است، چه از تیم خودمان بیابیم چه با یک بازیکن جدید قرارداد امضا کنیم.»

تن‌هاخ حتی پیشنهاد کرده که میسون گرینوود طرد شده می‌تواند برگردد، اما نیمار علاقه دارد پیراهن شیاطین‌سرخ را بپوشد و نمی‌خواهد برای تیم دیگری از پاریس برود.

نیمار تنها ستاره‌ای نیست که تابستان امسال پایتخت فرانسه را ترک می‌کند. لیونل مسی به احتمال زیاد از تمدید قرارداد انصراف می‌دهد؛ قراردادی که پایان ماه ژوئن خاتمه پیدا خواهد کرد. قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم پیشنهادهایی از بارسلونا، عربستان و آمریکا دارد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    واسه هر بازیکنی افتخاره
    • Amir_ali IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      دقیییییقا 👌🏻

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی