نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قلعه نویی به دعای کوروش کبیر، یک جمله هم اضافه کرد؛ ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان با حضور مسئولان این تیم و امیر قلعه‌نویی و برخی از مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان فوتبال برای اعزام به جام ملت‌های آسیا امروز (یکشنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. در این جلسه ابتدا امیر قلعه‌نویی در این جلسه اظهار کرد: چند روز پیش یک جلسه خیلی خوب با حسین عبدی داشتیم و من از عملکرد تیم لذت بردم. ما به ایرانی بودنمان باید افتخار کنیم. این جوانان طوری بازی می‌کردند که انگار بزرگسال هستند. فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. بروید در زمین بازی خودتان را انجام دهید و مطمئنم با دست پر برمی‌گردید. مطمئنم در آینده بسیار نزدیک، چند بازیکن از این تیم در تیم بزرگسالان خواهند بود. عبدی سرمایه‌سازی خوبی کرده و دعا می‌کنم با دست پر برگردید. یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کارهای مهمی انجام می‌دهیم.

انتخاب بازیکنان تیم ملی از میان ۱۷ هزار فوتبالیست

حسین عبدی در ادامه در این رابطه عنوان کرد: ممنونم از اینکه ما را بدرقه می‌کنید. در یک سال گذشته در چهار تورنومنت حضور داشتیم تا آماده تر شویم. ما از گوناگونی بازیکنان در سراسر ایران استفاده می‌کنیم و بعد از دیدن ۱۷ هزار نفر این بازیکنان اینجا هستند. همه دوست داریم شادی به لب مردم بیاید و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

حمید استیلی همچنین در این جلسه عنوان کرد: به حسین عبدی و تیم ملی نوجوانان ایمان داریم که به جام جهانی صعود کنند. این بازیکنان باید خودشان را باور کنند. برایشان آرزوی موفقیت دارم.

ماجدی: تیم ملی جوانان پنج دقیقه مانده به جام جهانی حذف شد

میرشاد ماجدی در این جلسه عنوان کرد: ما حدود ۱۱۵۳۲ بچه را از سن زیر ۲۰ سال دیدیم. ۹۵۰۰ زیر ۱۷ سال و ۴۰۰۰ نفر زیر ۱۵ سال دیدیم. کمیته جوانان بسیار زحمت کشیده است. متاسفانه ۵ دقیقه مانده به جام جهانی حذف شدیم اما رساله ما پشتوانه سازی است. دو بازیکن ما جذب کشورهای خارجی شدند و این تیم نوجوانان هم پتانسیل بسیار زیادی دارد. تیم ما ۸ روز قبل از بازی‌ها در تایلند حاضر خواهد شد و بقیه‌اش دست حسین عبدی و بازیکنان است و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد.

نبی: اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنید

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم گفت: از تلاش کمیته جوانان و آقای عبدی تشکر می‌کنم. کار تیمی بسیار مهم است و در کنار آن برخی فضیلت‌هاست که بازیکنان باید داشته باشند. بازیکنان بای بدانند که این پیراهن را راحت به دست نیاورند و نماینده همه هستند. امیدواریم در این دوره کسب سهمیه شود و در جام جهانی به مراحل بالاتر هم صعود کنیم. این اراده را داریم و می‌دانم کادرفنی چقدر زحمت می‌کشد. بازیکنان خودشان باید به خروجی لازم برسند و از فرصت این مجموعه استفاده کنند. فدراسیون پشتیبانی می‌کند و اردوهای مختلفی برگزار شده است. امیدوارم موفق باشید و همه چشمشان به نتایج شماست و همه ما با شما هستیم.

در ادامه این جلسه گنجی، سرپرست تیم ملی امید و دکتر زادمهر لحظاتی سخنرانی کرد و بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نوجوانان توسط اعضای حاضر تشویق شدند.

در پایان از اعضای تیم ملی با اهدای شال تیم ملی و عبور از زیر قرآن بدرقه شدند.

مسابقات تیم ملی فوتبال نوجوانان از ۲۵ خرداد در تایلند آغاز می‌شود و شاگردان حسین عبدی برای کسب سهمیه جام جهانی و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • شمسعلی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    یک جمله هم من اضافه کنم: ان‌شاءالله توهم توطئه و مافیاگری هم از بین بره
    • کیروش بزرگ IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      شمسلی نگو اونوقت کل پرسپولیس از بین میره خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حرف حق IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کیروش کبیر خوب گفتی فساد یعنی جعلپولیس وداوران لنگی افشاریان اگر اینها از ورزش وفدراسیون زدوده شوند آنوقت امیدی هست
    • حرف حساب IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کیروش کبیر هم فرمود هر چه استقلالی دیدم با شخصیت با فرهنگ جنتلمن اما هر چه لنگی دیده‌ام زورگو پرخاشگر بی منطق متاسفانه یکیشون هم دستبرد زد به فرش کی روش کبیر که آن خصلت را هم اضافه کردند
    • رییس مافیا IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      دقیقاً. آمین
    • پوریا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      آینده تیم ملی با این آقا از همین حالا مشخص آخه مردک با کدوم عقل نداشتت مسئولیت تیم ملی رو قبول کردی همون تتمه آبروت رو به حراج خواهی زد هنوز متوجه نشدی فوتبال بکش زیرش نیست تموم شد فوتبال ثانیه ثانیه برنامه ریزی علم روز میخواد که پر واضح تو نداری البته اگر کسی دلش برای تیم ملی می سوخت امثال تو نباید از صد فرسخی تیم ملی رد میشدید
  • مملی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    فقط نبی شرایط را درک کرده که گفته اخلاق رو رعایت کنید
  • سیامک IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    دعای داریوش بود نه کورش
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این دعا در سنگنوشته داریوش بزرگ اومده نه کورش بزرگ
    • حقیقت IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      حالا رضایت بدهید داریوش وکوروش برادر بوده اند مهم دعای خوب است حالا رستم گفته باشه یا آریو برزن ویا رستم فرخزاد زیاد فرقی نداره
    • ابرام GB ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      این بابا همیشه میخواد ادای آدم بزرگ ها رو در بیاره٬ مثلا میگه ۳۶۰ درجه با فلان موضوع اختلاف داشیم!! یا بجای« کلهم »که توی هیات محل اشون شنیده بود مدتی « کل یوم» بکار می برد یا برای اینکه القا بکنه که فرد دیندار و هیات برویی هست دایما «عمر وعاص» فلک زده را چپ و راست بلغور می کرد و یا از رفتن به تمرینات بایر لور کوزن مکرر میگفت در حالیکه یک عکس از پشت فنس های استادیوم تمرینی اونجا همراه حا ج فتل داشت و پز میداد . در آخر هم قمپز های پلن آ و پلن ب او و جی پی اس کذایی و اون بالایی و اهل بیت و ......... در آ خر کار نوچه بازی با فریاد « علی» لمپن معروف در کنفرانس مطبوعا تی برای رو کم کردن یک خبرنگار که سوالی از او کرده بود که به مذاقش خوش نیا مده بود و الی ما شا ءالله شیرین کاری های بیشمار دیگر که بماند .
  • امیر IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این جمله را باید موقعی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود می گفتی. متوجه می شوید که چی می گویم ؟
  • زیگزاگ IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    به مربی که هشت ساله جام نبرده و الهویی بهترین مشاورش هست حسادت میکنند.
  • شهروز IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بابا ول کن . به چی تو حسودی می‌کنن؟ رانت ، مافیا ؟ با سر اشاره کردنت : علی !
  • MIS قرمزته IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    این امیر خان قلعه هم هر از چند گاهی با اظهار فضل بیجا سواد اندکش رو‌ نمایان میکنه و فرق داریوش و کوروش بزرگ رو نمیدونه البته داریوش بزرگ بنیانگذار پرسپولیس (تخت جمشید ) هم هست جهت اطلاع اطفال لشکر مجازی تیم آبی آل سعود
  • مافیا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    خود رییس مافیاش از حسادت قهرمانی های پرسپولیس میترکید حالا این حسود اومده....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی