نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۵ ستاره‌ای که می‌توانند آرسنال را به موفقیت برسانند/ فرمول حمله دوباره به سوی جام
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

میکل آرتتا برای این که آرسنال را دوباره به کورس قهرمانی برساند، نیاز به چند ستاره جدید و باتجربه دارد.

آرسنال قرار است این تابستان هزینه‌های زیادی بکند تا در یک رقابت دیگر در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد.

توپچی‌ها در فصلی که گذشت با وجود این که ۲۴۸ روز در صدر جدول لیگ برتر بودند، قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کردند. حالا میکل آرتتا مصمم به بازگشت است، اما برای رقابت با تیم پپ گواردیولا، تیمش باید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

چندین بازیکن با انتقال به شمال لندن مرتبط شده‌اند، از جمله ۲ ستاره تیم لیگ قهرمانان اروپا. با نزدیک شدن به فصل آتی لیگ برتر، ۵ بازیکنی که آرسنال می‌تواند به خدمت بگیرد تا به قهرمانی‌اش کمک کند را معرفی خواهیم کرد.

دکلان رایس
این هافبک ۲۴ ساله از ژانویه تا کنون هدف اصلی آرتتا در نقل‌وانتقالات بوده است. وستهام پیش از این اعلام کرده که تابستان رایس از تیم جدا خواهد شد، اما رؤسای باشگاه برای انتقال هافبک‌شان ۱۲۰ میلیون پوند طلب کرده‌اند. توپچی‌ها چند روز قبل پیشنهادی ۹۰ میلیون پوندی ارسال کرده‌اند، اما انتظار می‌رود پیشنهاد بعدی را  به زودی با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند ارائه کنند. تعدادی باشگاه دیگر از جمله منچسترسیتی و منچسترسیتی برای جذب رایس ابراز علاقه کرده‌اند، اما او قصد دارد به آرسنال برود. اگر دکلان به آرسنال ملحق شود، به طور مستقیم در ترکیب اصلی در کنار توماس پارتی و مارتین اودگارد قرار خواهد گرفت. او به طور قابل توجهی ستون فقرات آرسنال را تقویت خواهد کرد؛ بازیکنی که سطح بالایی از خونسردی را هم در دفاع و هم در حمله ارائه می‌کند.

در همین رابطه: انتقال بزرگ و گرانقیمت برای قرمزها/ شکار بزرگ؛ یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر

دکلان رایس

ایلکای گوندوغان

گوندوغان خیلی زود پس از کسب سه‌گانه با منچسترسیتی با پایان یافتن قراردادش در پایان ماه بازیکن آزاد خواهد شد. او با انتقال به آرسنال و بارسلونا در ارتباط بوده، اما توپچی‌ها به لطف پیوند آرتتا با سیتی می‌تواند در این رقابت نقل‌وانتقالاتی برتری داشته باشد. گوندوغان تجربه بالای مورد نیاز را به خط هافبک آرسنال اضافه می‌کند، به خصوص اگر آن‌ها خودشان را در کورس قهرمانی دیگری ببینند. با وجود سن ایلکای که ۳۲ ساله است، فصل گذشته ثابت کرد هنوز یکی از بااستعدادترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌رود. مهم نیست گوندوغان با چه تیمی قرارداد می‌بندد، بدون شک به عنوان یکی از معامله‌های تابستانی دیده می‌شود.

در همین رابطه: چهار پیشنهاد روی میز برای ستاره آبی‌ها/ نقش پررنگ عمو در سرنوشت برادرزاده!

ایلکای گوندوغان

کای هاورتس

توپچی‌ها هفته‌های اخیر به شدت با جذب هاورتس مرتبط شده‌اند. آرتتا این بازیکن را به عنوان اولویت اهداف تابستانی‌اش در کنار رایس می‌بیند. پیشنهاد اولیه آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی آلمانی چند روز قبل رد شد، اما آن‌ها قصد دارند پیشنهاد دیگری ارائه کنند. چلسی می‌خواهد هاورتس را حفظ کند، اما این ملی‌پوش آلمانی ظاهراً علاقه دارد به تیم شمال لندنی بپیوندد. هاورتس می‌تواند بازیکنی عالی برای آرتتا باشد، برای این که می‌تواند در چندین پست بازی کند. در چلسی از او به عنوان مهاجم استفاده می‌شد، اما توانایی بازی در خط هافبک را هم دارد.

در همین رابطه: غیرمنتظره‌ترین انتقال تابستانی؛ ستاره آبی‌های پایتخت سرخ‌پوش می‌شود

کای هاورتس

ژوائو کانسلو

با توجه به این که انتظار می‌رود کیران تیرنی این تابستان ورزشگاه امارات را ترک کند، آرسنال باید مدافع کناری دیگری به خدمت بگیرد. همانند گوندوغان، کانسلو هم ذهنیتی برنده همراه با تجربه ارائه می‌کند. این بازیکن پرتغالی پیش از این سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کرده است. بنابراین کانسلو برای توپچی‌ها در رقابت قهرمانی دارایی بزرگی به شمار خواهد رفت.

ژوائو کانسلو

راسموس هویلوند

آرسنال در برخی لحظات حساس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ کمبود گل داشت، بنابراین آرتتا می‌تواند برای فصل آینده مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد و چه کسی بهتر از کسی که از او به عنوان ارلینگ هالند بعدی یاد می‌شود؟ توپچی‌ها پیش از این برای جذب هویلوند از آتالانتا ابراز علاقه کرده بودند. با این حال تیم ایتالیایی برای این بازیکن ۲۰ ساله دانمارکی ۸۶ میلیون پوند طلب کرده است.

راسموس هویلوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی