نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تازه‌ترین جزئیات از ماجرای نژادپرستانه در دیدار نیوزیلند و شاگردان کیروش/ بازیکن قطری چه توهینی به حریف کرد؟ +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توهین یوسف عبدالرزاق به بازیکن نیوزیلند که اصلیتی ساموایی دارد باعث نیمه‌تمام ماندن دیدار دوستانه قطر مقابل نیوزیلند شد و حواشی این ماجرا ادامه دارد.

روز دوشنبه اتفاق عجیبی در دیداری دوستانه بین قطر و نیوزیلند که در اتریش برگزار می‌شد، رخ داد. نیوزیلندی‌ها پس از این که یکی از بازیکنان‌شان مورد آزار نژادپرستانه بازیکن قطری قرار گرفت، نیمه دوم در زمین حاضر نشدند.

آنطور که نیوزیلندی‌ها اعلام کرده‌اند، بازیکن قطری اندکی قبل از اتمام نیمه اول «توهین نژادپرستانه قابل توجهی» را به «مایکل باکسال» بازیکنی که دارای رگ و ریشه ساموایی است، انجام داده. در پی این توهین، حادثه گزارش شده و بازیکنان نیوزیلند هم به این دلیل که هیچ اقدامی در مواجه با آن صورت نگرفته در حالی که با نتیجه یک بر صفر هم پیروز میدان بودند، به زمین بازنگشتند.

در اکانت توییتر نیوزیلند در این باره توضیح داده شده است: «مایکل باکسال در نیمه اول بازی توسط یک بازیکن قطری مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است. هیچ اقدام رسمی‌ای صورت نگرفت، بنابراین تیم موافقت کرد که برای نیمه دوم به میدان نرود.»

اندرو پراگل مدیراجرایی فوتبال نیوزیلند می‌گوید که با فیفا در تماس خواهند بود تا در مقابل نژادپرستی از بازیکنان حمایت بیشتری شود. او در این باره گفت: «ما می‌خواهیم در این مورد با فیفا ارتباط برقرار کنیم. برای محافظت از بازیکنان در برابر حملات نژادپرستاننه در زمین باید اقدامات بیشتری انجام شود. تحولی صورت گرفته است، اما فکر نمی‌کنیم به اندازه کافی باشد، بنابراین می‌خواهیم به پیشرفت آن کمک کنیم.»

یوسف عبدالرزاق بازیکن تیم السد که در حال حاضر به صورت قرضی در الوکره بازی می‌کند، در این بازی به مایکل باکسال که ساموایی‌الاصل هست توهین کرده و این بازیکن ۳۴ ساله مورد حمایت هم‌تیمی‌هایش قرار گرفته است.

در همین رابطه: کیروش در شوک حرکت باورنکردنی رقیب قطر؛ برای اولین بار در تاریخ فوتبال شاهد اتفاق عجیبی هستیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    حالا خود یوسف عبدالرزاق عبدالقادر کی هست که به یکی دیگه توهین نژاد پرستی کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی