نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ستاره محبوب گل‌محمدی در دسترس نیست!/ این بازیکن با ترابی و امیری هم معاوضه نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و دوم در صدر لیست خرید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار دارد.

شهریار مغانلو یک نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کرد، ولی آن‌قدر خوب بود که تبدیل به یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی شد.

این علاقه قلبی هنوز هم وجود دارد و یحیی گل‌محمدی همواره به نزدیکان و دستیارانش می‌گوید جای مهاجمی مثل شهریار مغانلو در تیمش خالی است.

چندی پیش شهریار مغانلو میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود؛ مهاجمی که فصل بسیار خوبی را با آقای گلی پشت سر گذاشت و پس از انتقال جنجالی و بحث برانگیز از پرسپولیس به سپاهان تاکنون در هیچ رسانه‌ای حاضر نشده بود و مصاحبه‌ای انجام نداده بود. جالب آن که مصاحبه شهریار مغانلو در تلویزیون و صحبت‌های او که گفته بود پرسپولیس لایق قهرمانی بوده پای این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه سپاهان باز کرد. این موضوع باعث شده تا مغانلو از مسئولان باشگاه سپاهان بسیار شاکی شود و حتی به گوش مسئولان این باشگاه رسانده که اگر او را جریمه کنند سال بعد در این تیم نخواهد ماند. این مهاجم در برنامه فوتبال برتر به موضوعات مختلفی که سوال بسیاری از اهالی و علاقه‌مندان به فوتبال بود، پاسخ داد، اما باشگاه سپاهان می‌گوید شهریار مغانلو بدون اجازه باشگاه به این برنامه رفته و به همین دلیل باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.

با این وجود باشگاه سپاهان هرگز اجازه جدایی به بهترین مهاجم خودش نمی‌دهد و حتی شنیدیم یکی از مسئولان این باشگاه اصفهانی عنوان کرده که شهریار مغانلو را با مهدی ترابی و وحید امیری دو ستاره ملی پوش پرسپولیس نیز تعویض نخواهد کرد!

این مطلب را هم بخوانید: رونمایی از ۶ بازیکن مد نظر یحیی گل‌محمدی؛ اولویت هر پست مشخص شد/ از حضور ۲ مدافع ملی‌پوش تا گزینه‌ای که شاید از دست سرخ‌ها بپرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    آقای گل محمدی ی چیز بگو بشه وقتی با سپاهان قرارداد داره و سپاهان رضایت نمیده خوب نمشه
  • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    نه تو را به خدا بیا بیرو را هم میذاریم نخواستید کل تیم را برو عمو خودتون را مسخره کردین
    • ارتش گوز اسیا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      اشکالی نداره قرص فشار بخور خوب میش🤣🤣🤣
    • رضا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      اخرش بازیکن خودمونه امسال نشد فصل بعد، الان توقفس گیر کرده به محض رهایی به آشیانه خودش برمیگرده
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    انشالله که میاد به تیم محبوبش،
  • هوادار سپاهان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    بازیکنی که دلش با تیم نباشد اگر هرچقدر هم پول بگیرد بازم فایده‌ای ندارد. حالا سپاهان هی پول کارگران بیچاره را خرج کند و بازیکن بخرد چه فایده بک میلیون یوروجهت نیازمند و سیصد هزار دلار هم فقط جهت رضایت نامه شکاری به غیر از پولی که این دوبازیکن بابت خودشان دریافت میکنند برفزض که سپاهان قهرمان شد به چه قیمتی این همه هزینه را اگر استاندار بی لیاقت اصفهان خرج آب رسانی شهر اصفهان میکرد بهتر نبود الان حدود ده سال است که سپاهان حتی یک جام حلبی هم نياورده است.
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    شهریار مغانلو یک پرسپولیسی متعصبه، حتی توی برنامه ورزشی تلویزیون هم، با جرأت تمام این علاقه رو منکر نشد حالا اگر باشگاه سپاهان میخواد، این بازیکن رو از تیم محبوبش دور کنه واقعا" باعث خجالته، آقایون سپاهانی چطور نمی فهمید این بازیکن دلش جای دیگه اس، لطفا" رضایت نامه اش رو بدید و خودتون اینقدر خار و ذلیل نکنید، همه چیز پول نیست اگر سپاهان بریز و بپاش پول نداشت جاش لیگ سه ایران هم نبود آخه شما بگید چند تا از بازیکنان خوبش اصفهانی هستند؟
  • مصطفی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    برید گل تساوی ملوان به سپاهان رو دو باره نگاه کنید ببینید کدوم بازیکن از عمد آفساید رو پر کرد بعد بیایید در مورد پاک بودن یا کثیف بودن فوتبال ما پی میبرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی