نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم دیوید بکام؛ هر روز گران‌تر از دیروز/ اینترمیامی با مسی و بوسکتس ۸۵ میلیون دلاری شد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینترمیامی تصمیم دارد که تیم خود را بیش از اینها جذاب کند و به تازگی با جوردی آلبا و لوئیس سوارس هم مرتبط شده است.

اینترمیامی دیوید بکام فعالانه در تلاش است تا تیمی قدرتمند در کنار لیونل مسی بسازد و اخیراً از جذب سرخیو بوسکتس خبر داده است، اما ممکن است به دنبال تقویت بیشتر تیم خود هم باشد. ورود مسی به اینترمیامی تأثیر مهمی داشت، زیرا بر تصمیم بوسکتس برای انتقال به MLS نیز تأثیر گذاشت. هر دو بازیکن رسما به تیم ملحق شده‌اند، و اینترمیامی همچنین با ستاره‌هایی مانند جوردی آلبا و حتی لوئیس سوارس مرتبط شده است.

ارزش تیم اینترمیامی

طبق گزارش «ترانسفرمارکت»، با در نظر گرفتن ورودی‌های اخیر و شایعات نقل و انتقالات، ارزش کل تیم می‌تواند به تقریباً ۸۰ میلیون یورو یا تقریباً ۸۵ میلیون دلار برسد.

این ترکیب اولیه شامل دریک کالندر (۸۰۰۰۰۰ یورو)، یدلین (۲ میلیون یورو)، کمال میلر (۴ میلیون یورو)، کریوستوف (۲ میلیون یورو)، جوردی آلبا (۵ میلیون)، بوسکتس (۵ میلیون یورو)، گرگور (۲.۵ میلیون یورو)، رودولفو پیزارو (۳.۵ میلیون یورو)، مسی (۴۵ میلیون یورو)، لوئیس سوارس (۴ میلیون یورو) و جوزف مارتینس (۴ میلیون یورو) است.

خورخه ماس، مالک باشگاه، از تلاش‌های خود برای خرید ۳ تا ۵ بازیکن دیگر در این فصل خبر داده است.

مسی قرار است اولین بازی خود را برای اینترمیامی در ۲۱ جولای مقابل کروز آزول در جام اتحادیه انجام دهد. شایان ذکر است که تمام بلیت‌های این بازی به فروش رسیده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی