نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ناچار بودم از پرسپولیس جدا شوم/ یحیی‌ بدهی‌اش را با هواداران صاف کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی گفت: همه هواداران پرسپولیس هم می‌دانند که من پرسپولیسی هستم.

بهزاد داداش‌زاده هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با دلایل جدایی‌اش از پرسپولیس و در نهایت حضورش در استقلال حرف می‌زند و قاطعانه از این می‌گوید که با وجود حضور مقطعی در استقلال همه هواداران پرسپولیس او را پرسپولیسی می‌دانند. داداش‌زاده در رابطه با شرایط فعلی پرسپولیس و شرایط موفقیتش برای آینده هم حرف‌های جالبی می‌زند و در این رابطه همه چیز را منوط به مسائل مالی و تزریق پول به باشگاه پرسپولیس می‌داند.

 یحیی گفته هواداران خبرهای خوبی می‌شنوند، در این ارتباط چه نقدی دارید؟
ما هم از دور شاهد قضایا هستیم اما حتماً سرمربی و مسئولان تیم دنبال کار تیم به بهترین شکل ممکن خواهند بود و در این رابطه باید بگویم اگر پول باشد که حتماً هم هست همه خواسته هواداران فراهم خواهد شد. تا حالا هم که همه چیز در پرسپولیس آرام بوده به همین دلیل معتقدم باز هم می‌توان در آرامش همه چیز را بخوبی پیش برد و به خواسته‌های مهم رسید.

 خبرهایی در رابطه با پیوستن چند بازیکن مهم و تأثیرگذار پرسپولیس به دیگر تیم‌های مدعی شنیده می‌شود، این مسائل برای یحیی نگران‌کننده نیست؟
شرایط پرسپولیس در چند سال اخیر ایده‌آل بوده است و حتماً همه بازیکنان دوست دارند در چنین تیمی بمانند به همین دلیل فکر می‌کنم همه بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس در این تیم می‌مانند چون تیم دیگری حال و هوای پرسپولیس چند سال اخیر را ندارد البته در این راستا حتماً باشگاه هم باید سعی کند که خواسته‌های بازیکنان را برآورده سازد که حتماً این‌گونه هم خواهد شد.

 نگه داشتن بعضی از بازیکن‌ها مانند پریرا به ضرر پرسپولیس تمام نخواهد شد؟
به هر حال حفظ هر بازیکنی به سیاست باشگاه و سرمربی آن تیم بستگی خواهد داشت و اگر بازیکنی می‌ماند هم حتماً جزو سیاست باشگاه خواهد بود.

 اما به نظر می‌رسد در زمینه مسائل مالی مشکلاتی وجود دارد؟
پول هست از همین رو است که می‌گویم اگر به فکر خودشان نباشند پول هم حتماً بدرستی بین همه اعضای تیم و باشگاه تزریق خواهد داشت.

 در رابطه با قهرمانی در آسیا واقعاً می‌توان به یحیی امیدوار بود؟
یحیی در ایران به واسطه قهرمانی در جام‌های داخلی دین‌اش را به پرسپولیس ادا کرده اما در این مسأله که پرسپولیس قهرمان آسیا نشده ایشان یک بدهی به پرسپولیس دارد به همین دلیل باید این بدهی‌اش را با قهرمانی در آسیا با هواداران پرسپولیس صاف کند.

 یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفته که اگر زمان به عقب باز می‌گشت هیچ وقت به تیم رقیب نمی‌رفت، در این رابطه که برای شما هم اتفاق افتاده چه صحبتی دارید؟
به خاطر سربازی به ناچار از پرسپولیس جدا شدم و بعد از سربازی هم شرایط برای من مهیا نشد که برگردم به همین دلیل به ذوب‌آهن رفتم و بعد از حضور در چند تیم دیگر و بازی در استقلال در یونان هم بازی‌کردم. همه هواداران پرسپولیس هم می‌دانند که من پرسپولیسی هستم و چند سال در تیم‌های دیگر بازی کردم و از پرسپولیس به استقلال نرفتم و الان هم با تیم پیشکسوتان پرسپولیس تمرین می‌کنم چون به تیمم عرق و تعصب دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • سید مجید IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    اگر عرق و تعصب داشتی که نمیرفتی استقلال امثال شما و محمدرضا مهدوی دوگانه سوزید و همین الان هم بعنوان پیشکسوت استقلال و هم بعنوان پیشکسوت پرسپولیس در تلویزیون کارشناسی میکنید خب اگه پرسپولیسی هستی چرا بعنوان پیشکسوت استقلال بازیهای استقلال رو کارشناسی میکنی ؟ وقتی دعوتت میکنن بگو من پرسپولیسی هستم و نرو . شماها به پول تعصب دارید. والسلام
  • پرسپولیس عشق IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    اولا که تو عضو پرسپولیس نیستی چون عددی نیستی بعدم به یحیی طعنه نزن اون بدهکاره به مردم؟!! تو بدهکاری. یحیی خیلی هم لطف کرده تا حالا به مردم. خبر ورزشی باچهار تا پیشکسوت واقعی مصاحبه کن لطفا
  • هموطن IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    کسی که عرق تعصب داره به پرسپولیس تحت هیچ شرایطی به استقلال نمی ره یا برعکس استقلالی ها هم همینطور . چاقو که زیر گلوتون نگذاشته بودن و با زور که نبرده بودنتان استقلال
  • مهران IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    امثال تو و هاشمی نسبا و نیکبخت ها با هزار تومن بیشتر رنگ عوض میکردین اینکه الان فاز تعصب دارین بیشتر شبیه یک جوک
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    با توجه به سرمایه گذاریهای کشورهای حوزه خلیج فارس مخصوصا عربستان خیلی سخت میشه گفت پرسپولیس قهرمان میشه،دلارهای عربستان داره اکثر فوتبالیست های خوب دنیا رو جذب میکنه ولی تو ایران برای خرید لباس هم مشگل دارند.
  • کیوان US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    باسلام خدمت همه فوتبال دوستان اول اینکه من طرفدار پرسپولیسم ،اما چیزی که خیلی دوست دارم اتفاق بیوفته اینه که وقتی کسی در کسوت مربی یا بازیکن برای تیمی کار کرده وقتی در تیم مقابل قرار میگیره زحماتش فراموش نشه ، وچقدر قشنگه که مورد تشویق هواران قرار بگیره. فراموش نکنیم فوتبال جنگ نیست و در نهایت همه ما انسانیم و انسانیت مهمه!
  • شهرام IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    آخه اومدنت به استقلال چه نفعی برای استقلال داشت ، شاید هم برنامه بود برای تضعیف استقلال
  • مجتبی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    کیسه زیاده استقلالی هم زیاده خخخخخخخ
  • ح م IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مسترلنگی مصاحبه ات زمان حضوردراستقلال هستش.باتیتردرشت مخلص هواداران استقلال هستم بذاراین قدرنمک حروم نباشید.ّشمااستقلالی باشی یانباشی چی میخوادبشه استقلال همیشه استقلال بودمستقل ازافراد ونامها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی