نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش جالب مدافع سابق استقلال به درخشش پسرش؛ فرهاد مجیدی پسرم را انتخاب کرد، آقایان زیر آبش را زدند/ نکونام قبل از آمدن به استقلال به من پیشنهاد داد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع اسبق استقلال گفت: خیلی خوشحالم که آرشا ثابت کرد خودش توانایی دارد و از زیر سایه نام هادی شکوری بیرون آمد.

تیم نوجوانان ایران توانست به جام جهانی صعود کند، اتفاقی بزرگ که توسط شاگردان حسین عبدی رقم خورد و در لا به لای ملی پوشانی که حسابی گل کاشتند یک چهره بیش از بقیه تلاش‌هایش به چشم آمد. آرشا شکوری گلر تیم نوجوانان همان چهره‌ای بود که در تیم ملی خوش درخشید و خیلی‌ها این صعود را به درخشش‌های او نسبت دادند. اما تشابه فامیلی او با یکی از بازیکنان سابق استقلال این سؤال را پیش آورد که آیا آرشا نسبتی با هادی شکوری مدافع سابق استقلال دارد که در نهایت پاسخ این سؤال آری بود. آرشا که سابقه حضور در تیم‌های پایه پاس، سایپا و استقلال را دارد این روزها آن قدر اسمش بر سرزبان‌ها افتاده که پدر او به داشتن چنین پسری افتخار می‌کند. صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی و درخشش آرشا بهانه‌ای شد تا به سراغ هادی شکوری پدر آرشا برویم و راز این موفقیت را از زبان او جویا شویم.

آرشا می‌توانست والیبالیست شود

 کمتر سابقه دارد پدری که خودش در یک رشته ورزشی خصوصاً فوتبال اسم و رسمی دارد، پسرش هم توانسته باشد راه پدر را برود، اما آرشا شکوری این بار پا را فراتر از انتظار گذاشته و توانسته باعث افتخار پدرش شود. شکوری در خصوص درخشش پسرش می‌گوید:«آرشا می‌توانست والیبالیست شود، اما خودش فوتبال را انتخاب کرد و من به‌عنوان پدر فقط او را راهنمایی کردم و از این بابت خوشحالم که توانست خودش را نشان دهد و به حقش در فوتبال برسد. امروز به داشتن چنین پسری که راهش را بخوبی انتخاب کرد افتخار می‌کنم.»

 همه فهمیدند پسرم سفارشی نبود

 هادی شکوری در ادامه صحبت‌هایش از دوستان فوتبالی که همیشه فکر می‌کردند آرشا زیر سایه او توانسته خودش را بالا بکشد، ناراحت است و در این باره می‌گوید: «خیلی خوشحالم که آرشا ثابت کرد خودش توانایی دارد و از زیر سایه نام هادی شکوری بیرون آمد. ضمن اینکه به بازیکنان و کادرفنی تیم نوجوانان تبریک می‌گویم، یک تبریک ویژه هم به خودم می‌گویم که چنین پسری دارم. حالا جایگاه آرشا برای همه مشخص شد. همه فهمیدند او بازیکن سفارشی نیست وچون پسر هادی شکوری بوده است به این جایگاه نرسیده.»

از عبدی استعلام بگیرید

 شکوری که سعی دارد مخاطب را متقاعد کند پسرس به خاطر توانایی‌های فردی به چنین جایگاهی رسیده است در این باره و در خصوص چطور انتخاب شدنش به تیم ملی صحبت به میان می‌آورد:«می‌توانید از آقای عبدی استعلام بگیرید و بپرسید من کوچک‌ترین تماسی برای سفارش کردن پسرم داشته‌ام. آرشا در تیم‌های پایه بازی می‌کرد و بارها هم افتخار آورد. پسرم در پایه‌های پاس، سایپا و استقلال حضور داشت و از تیم پایه پاس به تیم ملی رسید و همان‌طور که دیدید بخوبی در تیم ملی درخشید. همین نکته باعث شد تا دوستان بی‌انصافی که موفقیت او را به من نسبت می‌دادند متوجه توانایی اش بشوند.»

آرشا اول هافبک وسط بود

هادی شکوری وقتی بازی می‌کرد مدافع بود اما پسرش یک گلر موفق است. از شکوری پرسیدیم چطور شد که پسرش گلر شد و در این خصوص این‌طور توضیح داد:«انتخاب خودش بود که گلر شود. البته تا چند سال پیش هافبک وسط بود و در این پست خیلی هم موفق بود اما در ادامه ترجیح داد گلر شود و من هم به خواسته او احترام گذاشتم. حتی وقتی آرشا فوتبالیست شد هیچ نقشی در این انتخاب نداشتم فقط در کنارش بودم و از او حمایت کردم.»

فرهاد پسرم را انتخاب کرد، آقایان زیر آبش را زدند

 شکوری در لابه لای حرف‌هایش به نکته قابل توجهی اشاره می‌کند:«آرشا گلر تیم بزرگسالان استقلال بود یعنی بنا به خواسته فرهاد و غلامپور سه ماه با تیم استقلال تمرین کرد، اما بعضی از آقایان زیرآبش را زدند و نخواستند در تیم استقلال باشد. سالم کار کردن، کار سختی است که از عهده بعضی‌ها برنمی‌آید . اما آرشا دست از تلاش برنداشت و خدا را شکر با حضور در تیم نوجوانان و درخشش در این تیم ارزش‌هایش مشخص شد.»

۴ تیم لیگ برتر و دو تیم خارجی آرشا را می‌خواهند

 استقلال الان به گلر نیاز دارد، حاضر هستید او در تیم استقلال بازی کند؟ شکوری در پاسخ می‌گوید: «در حال حاضر پسرم از چهار تیم لیگ برتر و دو تیم خارجی پیشنهاد دارد و در حال بررسی پیشنهاد آنها هستیم. اگر استقلال هم به او پیشنهاد دهد سعی می‌کنم در کنارش باشم تا بهترین تصمیم را بگیرد. آرشا هفده ساله است و اگر سی سال هم داشت به‌عنوان پدر در کنارش بودم و راهنمایی اش می‌کردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MIS قرمزته IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    کوین کیگان‌ ایرانی ، البته فقط مثل اون‌تیپ میزو و سماره هفت میپوشید
  • ساپینتو شیردل IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    چه عکس معناداری .... ایشان اصلا اهل سفارش نیستند ...
  • هوادارفوتبال IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    آرشاراازنزدیک دیده ام ومیدانم چقدردرکارش جدیست اوباکمک هادی بدون شک ازبزرگان دروازه بانی ایران خواهد شد وهادیرهم نباید بگذارد دراین زمان تعریفها تبدیل به تخریب این جوان آینده دار گردد موفق باشی پسر خوب وپرتلاش💙
  • علی IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    مثل خودتون با تعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی