نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوقلوها در لیست خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس حضور دارند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خبردار شدیم یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تمایلی به خرید برادران دوقلوی فوتبال ایران ندارد.

در خبرها آمده بود؛ طبق اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران میلاد محمدی مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آاک یونان با پیشنهادهایی از باشگاه‌های کشورمان از جمله استقلال و پرسپولیس مواجه است.

در همین رابطه سایت «اسپورت» یونان موضع لژیونر ایرانی آاک درباره پیشنهادهای باشگاه ایرانی را بیان کرد و نوشت: ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاک پس از قهرمانی در سوپر لیگ یونان و جام حذفی نمی‌خواهد میلاد محمدی را از دست بدهد.

این مربی آرژانتینی روی مدافع ایرانی‌اش حساب باز کرده و بحث خروج این بازیکن مطرح نیست. همچنین میلاد محمدی هم تصمیمی برای جدایی از آاک ندارد و به دنبال حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

از طرف دیگربا رسمی شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌های پایتخت، مدیران این باشگاه بلافاصله مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظر سرمربی جدید استقلال را آغاز کردند تا ترکیبی مطابق با اندیشه‌های تاکتیکی نکونام را در اختیار این سرمربی قرار دهند. نکونام با توجه به حساسیت‌های ویژه حضور در استقلال به عنوان تیم محبوبش، خیلی زود کارهای خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده و قصد دارد هرچه سریع‌تر تیم مورد نظر خود را تکمیل کند تا تمرینات آبی‌ها با حضور حداکثری نفرات جدید برگزار شود.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی شاغل در فوتبال قطر که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشت و توانست در مجموع ۲۵ بازی برای السیلیه در همه رقابت‌ها، دوازده گل و یک پاس گل به ثبت برساند، مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال داشته و در صورت رخ ندادن اتفاقی ویژه، این وینگر چپ‌پا به عنوان اولین خرید نکونام در استقلال شناخته خواهد شد.

در این بین مهرداد محمدی ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوش، العربی و السیلیه را در کارنامه دارد، دو پیشنهاد جدی از سوپرلیگ ترکیه و ادنوک لیگ امارات هم پیش رو دارد اما ظاهرا به استقلال خیلی نزدیک شده است.

این درحالی است که این دو برادر بارها در گذشته و در مصاحبه های تلویزیونی یا مطبوعاتی خود اعلام کرده بودند پرسپولیسی هستند. با این وجود نه میلاد و نه مهرداد محمدی جایی در لیست یحیی گل‌محمدی ندارند. میلاد محمدی البته با باشگاه آاک یونان قرارداد دارد ولی مهرداد محمدی که آزاد است نمی‌توانست به پرسپولیس برود یا در لیست یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد.

مهرداد محمدی وینگر چپ است در حالی که پرسپولیس مهدی ترابی را دارد. ستاره پرسپولیس که یحیی گل‌محمدی او را با هیچ بازیکن دیگری در فوتبال ایران تعویض نمی کند. همچنین سعید صادقی نیز برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده و با وجود این دو مهرداد محمدی جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • احسان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    با سلام لطفاً شما به عنوان یک رسانه ورزشی و فعال لطفاً از فدراسیون فوتبال پیگیری کنید برای اوردن توپ جدید برای فصل آینده لیگ برتر واقعاً این توپها بی کیفیت و دوره شون منسوخ شده لطفاً پیگیری کنید ممنون
  • احمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    خداشاهد میگیرم از امروز تا ۲۰۰ سال آینده،لنگ هیچى در آسیا نخواهد شد شاید روزی یک تیمی بنام طالبان تاسیس شود و۱۰ قهرمانی آسیا هم بشود ولی لنگ نمیشود خیالتان راحت
    • آرمان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      آب یخ بدم خدمتتون؟
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مهرداد محمدی وینگر راسته نه چپ. دو تا نویسنده بگیرین که تا حالا 90 دقیقه فوتبال دیده باشن.
  • نیما IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    امیدوارم گل محمدی نظرش عوض بشه مهرداد محمدی خیلی به درد تیم میخوره مخصوصا تو بازی های آسیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی