نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حرف‌های تکان‌دهنده شریک سابق زندگی پیکه/ پدرم بهترین دوست من است
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خواننده کلمبیایی لحظه تکان‌دهنده‌ای را فاش کرد که زمانی که پدرش در بیمارستان برای زندگی می‌جنگید، از «خیانت» پیکه مطلع شد.

شکیرا از دلشکستگی و رنج و دردی که به خاطر خیانت جرارد پیکه متحمل شد، در حالی که پدرش در بیمارستان برای زنده ماندن می‌جنگید، صحبت کرد. او به یاد می‌آورد که چگونه از این ضربه مضاعف رنج کشید، زیرا نتوانست به پدر عزیزش «ویلیام مبارک چادید» ۹۱ ساله «برای مشورتی که بسیار به آن نیاز داشت» مراجعه کند.

این خواننده کلمبیایی که پدرش را بهترین دوست خود خطاب می‌کند، توضیح داد که چطور پدرش بعد از جدایی از پیکه به سمت او شتافت تا همه جانبه از دخترش حمایت کند. شکیرا گفت که بلافاصله پس از مصدومیت شدید ویلیام، از خیانت پیکه آگاه شد. «به خاطر جدایی از پیکه غمگین و ناراحت بودم و او به بارسلونا آمد تا مراقب من باشد. اما در اثر یک سانحه شدیدا مصدوم شد. همه چیز به یکباره اتفاق افتاد. خانه و زندگی‌ام در حال فروپاشی بود. از طریق مطبوعات متوجه شدم که در زمانی که پدرم در آی‌سی‌یو بود به من خیانت شده است.»

حرف‌های تکان‌دهنده شریک سابق زندگی پیکه/ پدرم بهترین دوست من است

شکیرا به یاد می‌آورد که در آن دوران آشفته، تصور می‌کرد بدون اینکه پدرش در کنارش باشد دوام نخواهد آورد. او ادامه داد: «مردی که در زندگی‌ام بیش از همه دوستش داشتم، یعنی پدرم، زمانی که بیشتر از هر زمانی به او نیاز داشتم، در حال ترک من بود. نمی‌توانستم با او صحبت کنم، یا برای مشاوره‌ای که خیلی به آن نیاز داشتم نزد بهترین دوستم (پدرم) بروم.»

اما شکیرا در طول بهبودی سخت و آهسته ویلیام پس از این حادثه، فاش کرد که پدرش هنوز هم منبع قدرت او بوده تا دوران سخت و آشفته را تحمل کند. این خواننده گفت: «او یک بار بر کووید غلبه کرده است، دو تصادف، یک ذات‌الریه و پنج عمل جراحی و همه اینها در سن ۹۱ سالگی، در کمتر از شش ماه. پدرم بزرگترین نمونه مقاومت است و مادرم شبانه‌روز در کنارش بوده است.»

شکیرا رابطه پدر و مادرش را تحسین کرده و می‌گوید: «هردوی آنها انعکاس رویایی بودند که برای من محقق نشد. اما امیدوارم که آنها الگوهای عشق، صبر در روابط، فداکاری مطلق و اشتیاق به زندگی برای فرزندانم باشند.»

با وجود اینکه شکیرا می‌خواست هرچه سریع‌تر به میامی برود تا شروعی دوباره برای خود رقم بزند، اما به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی پدرش، رفتن به میامی را به تاخیر انداخت. او با سبک خاص خودش احساسات فروخورده خود نسبت به پیکه را در قالب یک آهنگ منتشر کرد. آهنگ دیس آتشین او «Sessions» مملو از ضربات وحشیانه به شریک ۱۱ ساله سابق او و نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی بود. او همچنین اشاره کرد که حد او برای پیکه بیش از حد بزرگ بود.

حرف‌های تکان‌دهنده شریک سابق زندگی پیکه/ پدرم بهترین دوست من است

شکیرا در آخرین مصاحبه خود فاش کرد که هیجان زیادی دارد تا دوباره جهان را با موسیقی جدید خود شگفت‌زده کند. او همچنین عنوان کرد که نوشتن آهنگ‌ها به او کمک کرده تا بر احساساتی که سال گذشته تجربه کرده غلبه کند.

ظاهراً لوئیس همیلتون هم نقش بزرگی در تقویت روحیه او داشته است. شایعات زیادی در مورد رابطه این دو نفر به وجود آمده و آنها بارها با هم در ملاءعام دیده شدند. حتی ادعا شده که این دو قرار است برای یک «تعطیلات عاشقانه» به کارائیب پرواز کنند.

حرف‌های تکان‌دهنده شریک سابق زندگی پیکه/ پدرم بهترین دوست من است

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی