نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جایزه ویژه و مهم برای ترمیناتور؛ ارلینگ هالند: پادشاه فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا/ تنها آرزوی من برنده شدن در مسابقه بعدی است
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی که فصل درخشانی را سپری کرد، جایزه دومین دوره از ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا را به‌دست آورد.

ارلینگ هالند به عنوان بهترین فوتبالیست فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در جوایز ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا شناخته شد. این لیستی است که ۱۰۰ بازیکن برتر فصل را با توجه به رای ۱۱۵ روزنامه‌نگار، بازیکنان سابق، مربیان سابق و اینفلوئنسرها، علاوه بر رای بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در سایت MARCA.com رتبه‌بندی می‌کند.

در دومین دوره از این رویداد، این جایزه به مهاجم منچسترسیتی رسید که با ۵۶۳۱ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، ۶۷۹ امتیاز بیشتر از لیونل مسی رتبه دوم و ۶۹۹ امتیاز بیشتر از وینیسیوس در رتبه سوم. با وجود اینکه مسی قهرمان جام‌جهانی شد و ستاره آن تورنمنت بود، دستاوردهای باشگاهی ستاره نروژی کافی بود تا با ۸۶ درصد آرا در رتبه اول قرار بگیرد.

وینیسیوس سوم شد و تنها بازیکنی است که در هر دو دوره از این رده‌بندی جایگاهش را تکرار کرده است. او فصل انفرادی فوق‌العاده‌ای داشت، اگرچه جام‌هایی را که تیم هالند کسب کرد، به دست نیاورد.

کریم بنزما در فصل گذشته این جایزه را به دست آورد. هالند در حالی که جام را در مرکز منچسترسیتی دریافت کرد، گفت: «خیلی ممنون، به تلاشم ادامه می‌دهم.» هالند در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی سه جام را بالای سر برد و در این فصل در ۵۳ بازی رسمی ۵۲ گل به ثمر رساند. او همچنین ۹ پاس گل به آمار خود اضافه کرد و تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین تاثیر در گلزنی را در این فصل داشته است.

جایزه ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا اولین جایزه‌ای است که هالند در طول این چند ماه دریافت خواهد کرد زیرا این بازیکن نروژی کاندید جایزه یوفا، بهترین بازیکن و توپ طلا است.

خوشحالی هالند از برنده شدن در رویداد ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا

هالند در مورد فصل فوق‌العاده خود صحبت کرد و تأکید کرد که می‌خواهد عناوین تیمی را به دست آورد و فقط برای خودش گل نزند. او پس از گرفتن جام در زمانی که مارکا از امکانات باشگاهش بازدید کرد، گفت: «تنها آرزوی من این است که در مسابقه بعدی پیروز شوم.» اگرچه او دوست ندارد زیاد مصاحبه کند، اما هم‌تیمی‌ها و مربیانش او را دوست دارند و او در باشگاه راحت است.

او گفت: «واقعیت این است که من دوست ندارم زیاد در مورد خودم صحبت کنم، احساس می‌کنم خاص‌تر از دیگران نیستم. من برای این به منچسترسیتی آمدم تا عناوین کسب کنم. می‌توانم بگویم بهترین فصل من بوده است، اما باید به پیشرفت ادامه دهیم.»

جایزه ویژه و مهم برای ترمیناتور؛ ارلینگ هالند: پادشاه فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر مارکا/ تنها آرزوی من برنده شدن در مسابقه بعدی است

هالند از سیستم رأی‌گیری و اعضای هیئت داوران خوشش آمد و از تعداد افرادی که رای دادند شگفت‌زده شد. او گفت: «این جایزه خوبی است! من واقعاً آن را دوست دارم.»

پپ گواردیولا هم که در این مراسم حضور داشت، در مورد تعداد جام‌هایی که از این به بعد دریافت خواهد کرد، شوخی کرد، از جمله کفش طلا که توسط ESM اهدا می‌شود که مارکا هم عضوی از آن است. او به مارکا گفت: «امیدوارم او به همین منوال ادامه دهد، زیرا او مرد بزرگی است و در این فصل به ما کمک زیادی کرده است. شما با یکی دیگر از این جوایز باز خواهید گشت.»

رودری بهترین بازیکن اسپانیایی است

بالاترین رتبه اسپانیایی در این لیست رودری است که احتمالا بهترین هافبک حال حاضر جهان است. در فهرست مارکا، او در رده ششم قرار دارد و همچنین کیلیان امباپه در رده چهارم و کوین دی‌بروینه در رده پنجم قرار دارند. آنتوان گریزمان، ویکتور اوسیمن، ایلکای گوندوغان و خویچا کواراتسخلیا ۱۰ نفر برتر این لیست را تکمیل کردند.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    واقعا پادشاه جدید فوتباله و امثال امباپه باید دنبالش بدون. حیف وقت و انرژی که رئال صرف هنرپیشه فرانسوی کرد و از هالند غافل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی