کشمکش‌های بین بیرانوند و درویش؛ از درگیری لفظی با مدیربرنامه تا پیگیری و عیادت در بیمارستان/ سنگربان پرسپولیس اولتیماتوم داد؛ یا قرارداد جدید یا خداحافظ!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در پی گرفتن طلب ۸ میلیاردی‌اش از این باشگاه است، تصمیم جدی برای فسخ قرارداد با این باشگاه دارد.

علیرضا بیرانوند ستاره فصل قبل پرسپولیس به دلیل طلب ۸ میلیاردی‌اش از این باشگاه چندی قبل نوتیس داد تا مدیران پرسپولیس طلبش را پرداخت کنند. اتفاقی که در مهلت ۱۰ روزه مشخص شده از سوی فدراسیون رخ نداد و این مهلت به پایان رسید.

بعد از اینکه خبری از پرداخت بدهی بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس نشد، بیرانوند بعد از بازگشت تیم ملی از ازبکستان دومین نوتیس را هم به پرسپولیس داده ولی این بار باشگاه فقط ۵ روز برای پرداخت مطالبات این بازیکن فرصت داشت.

اگر پول بیرانوند در این چند روز پرداخت نمی‌شد، او می‌توانست به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند و از پرسپولیس جدا شود. اتفاقی که رخ داد و نوتیس دوم هم بی‌تاثیر بود تا گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در آستانه فسخ و جدایی از این تیم قرار بگیرد. بیرانوند که به گفته خیلی‌ها بهترین بازیکن فصل قبل پرسپولیس بود و نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، در حالی برای پرداخت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس دو بار نوتیس داد که هنوز دو فصل از قراردادش باقی مانده و در صورتی که مدیران پرسپولیس طلب ۸ میلیاردی‌اش را پرداخت می‌کردند، اجازه فسخ کردن قراردادش را نداشت.

بعد از مصدومیت شدید بیرانوند از ناحیه فک، درویش یک‌بار با حضور در منزل بیرانوند و بار دیگر با حضور در بیمارستان از او عیادت کرد و جویای حالش شد. این کار در صورتی انجام شد که در آخرین جلسه برگزار شده بین وکیل بیرانوند و درویش، اوضاع به خوبی پیش نرفت و درگیری لفظی هم بین طرفین شکل گرفت. اتفاقی که عصبانیت شدید بیرانوند را در بر داشت و او برای فسخ قراردادش مصمم‌تر شد. همه فکر می‌کردند بعد از عیادت درویش از علیرضا و صحبت‌های این دو با هم، موضوع جدایی بیرانوند از پرسپولیس و فسخ قراردادش منتفی خواهد شد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بیرانوند روی تصمیم خود اصرار دارد و می‌خواهد قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

کشمکش‌های بین بیرانوند و درویش؛ از درگیری لفظی تا پیگیری و عیادت در بیمارستان/ سنگربان پرسپولیس اولتیماتوم داد؛ یا قرارداد جدید یا خداحافظ!

مهلت نوتیس دوم بیرانوند به پرسپولیس سه شنبه هفته قبل به پایان رسید ولی به دلیل اینکه عیلرضا درگیر عمل جراحی بود و باید خودش به صورت حضوری با حضور در فدراسیون قراردادش را فسخ کند، این کار را تا الان انجام نداد. بیرانوند بعد از جراحی‌اش راهی خرم‌آباد شد تا در مراسم عروسی خواهرش شرکت کند. حالا طبق پیگیری‌های ما بیرانوند امشب به تهران برمی‌گردد و به احتمال فراوان فردا قراردادش را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد. در این مدت مدیران پرسپولیس هیچ صحبتی در خصوص چگونگی پرداخت طلب بیرانوند با او نکردند و او هم که به شدت از این موضوع عصبانی است، تصمیمش را برای فسخ قرارداد گرفته و می‌خواهد فردا قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کند.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس باید برای نگه داشتن بیرانوند در تیمش هر طور شده او را راضی کند و با او قرارداد جدیدی ببندد. در غیر این صورت شاهد جدایی علیرضا خواهیم بود و او از پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد. اتفاقی که اگر رخ دهد، یک بمب نقل و انتقالاتی بزرگ در فوتبال ایران خواهد بود و قطعاً هواداران پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی با شوک بزرگی مواجه خواهند شد. در همین رابطه این موضوع را از طریق اطرافیان بیرانوند پیگیری کردیم. آنطور که اطرافیان گلر شماره یک تیم ملی گفتند، تصمیم بیرانوند برای فسخ قرارداد جدی است و در این رابطه کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه: علیرضا بیرانوند به درب خروج پرسپولیس نزدیک شد/ اخطارهای ستاره تیم ملی کارساز نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مملی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    آقا جمع کتید این فوتبالو نخواستیم ،این فوتبال فقط منفعتش واس بازیکنا و مدیراس استرس و اعصاب خوردکنیش واس هوادار بیچارس که واس تهیه یه بلیط بلید یکماه از هزینه های زتدگیش بزنه تا بتونه یه بازی به استادیوم بره
  • مهدی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    امیدوارم بیرو کاری نکنه که مثل شجاع از چشم هوادار بیافته
  • عسگر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    اقایه بییروالان که داری واصه درویش پرسپولیس شرط میزاری اگه درویش پرسپولیس هواداران نبودند الان توپرتقال ذخیره گلردومشان هم نبودی ماهواداران دیگه تورونمیخایم توروخداازدرویش حمایت کنیم
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    کاملا حق با بازیکنه. فوتبال ایران همینه، تیمهایی که قهران نشدن ه درد دارن، تی قهرمان هزار و یک درد. به نظرم لیگو تعطیل کنن، جاش حق پخش لیگ فوق ستارگان عربستان سعودی رو بخرن!!!
  • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    خیلی بده الان اگه جدا شه دروازه بان در حد حامد هم پیدا نمیکنیم اگه بیرو رفت حداقل مرتضی و گیورگی و بمونن که نریم مدافعای آشغال لیگ رو بگیریم یه دفعه تو یه فصل ۳۰ تا گل بخوریم آخرم جام نگیریم
  • شیذر IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    آقای بیرو نکنه مثل شجاع از چشم ما بیوفتی اونوقت با التماس هم نمیشه برگردیا ! به قول سید جلال پرسپولیسی ها به بدی دارن اونم اینه که فراموش نمیکنن !!!!!!!
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    یگانه صاحب، ذینفع و تصمیم گیر و تصمیم ساز این باشگاه کیه؟! -درویش. -هیات مدیره. -یحیی. -هوادار با کمال تعجب اشتباه حدث زدید. تست سلامت عقل نیاز دارید. پاسخ صحیح وزارت ورزشه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی