نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
واکنش ستاره بارسلونا به انتقال جنجال؛ این موضوع در ذهن من نیست/ مردم فکر می‌کنند کار ساده‌ای انجام دادیم؛ برای قهرمانی ما ارزش قائل نشدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان بارسلونا از قهرمانی تیمش و همچنین شایعات مربوط به جدایی اش حرف زده است

پدری ستاره بارسلونا به شایعات علاقه لوئیس انریکه و پی‌اس‌جی برای انتقال او به پاریس واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد. یکی از بمب‌های انتقالات تابستان امسال می‌تواند پیوستن پدری به پی‌اس‌جی باشد. در فرانسه ادعا می‌کنند پدری یکی از بازیکنان فهرست خرید لوئیس انریکه برای باشگاه پاریسی است و می‌خواهد شاگرد سابقش در تیم ملی اسپانیا را با خود به پاریس ببرد. هنوز حضور انریکه در پی‌اس‌جی رسمی‌نشده ولی شایعات در مورد فهرست خرید او داغ هستند.

پدری که ارزشش در وبسایت ترانسفرمارکت ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده شده، در مصاحبه با تله دپورتیوو و در مورد شایعه علاقه پی‌اس‌جی گفت: «اصلا این موضوع در ذهن من نیست و به این انتقال فکر هم نمی‌کنم. واقعیت این است که نمی‌دانم اصلا لوئیس انریکه با پی‌اس‌جی قرارداد بسته یا نه. در هر صورت اطمینان دارم که او مربی فوق العاده ای برای این باشگاه خواهد بود.»

پدری در مورد قهرمانی بارسا در لالیگا گفت: «مردم فکر می‌کنند کار ساده ای انجام دادیم و ارزش زیادی قائل نشدند اما برای خود ما این عنوان بسیار با ارزش بود چون با سختی زیاد و اتحاد تیمی‌به دستش آوردیم.» جدایی بوسکتس و آلبا و مسئولیت رهبری تیم: «جدایی این دو کاپیتان اتفاق تلخی بود اما خودم را آماده می‌بینم. من هرگز از مسئولیت شانه خالی نکرده ام و آماده ام به جوانان تیم کمک کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی