نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
۲۶ |
۰
تماس چند ستاره پرسپولیس با بیرانوند؛ به استقلال نرو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند تن از همبازیان علیرضا بیرانوند، پس از فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس با او تماس گرفتند.

انتشار خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال و شایعه توافق گلر شماره یک تیم ملی با استقلال باعث شد تا عصبانیت پرسپولیسی‌ها چند برابر شود. با این حال هنوز قراردادی بین بیرانوند و استقلال بسته نشده و بیرانوند منتظر پیشنهاد پرسپولیسی‌ها است تا بار دیگر با این تیم قرارداد ببندد.

بعد از انتشار خبر مذاکره جدی استقلال با بیرانوند و پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی آبی‌ها به گلر پرسپولیس، خیلی‌ها با علیرضا در این خصوص تماس گرفتند تا به نوعی او را از رفتن به استقلال منصرف کنند. در این بین چند ستاره پرسپولیس مثل سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و فرشاد فرجی که ارتباط بسیار نزدیکی با بیرانوند دارند و از دوستان نزدیک او به حساب می‌آیند، طی تماس‌هایی با بیرانوند از او خواستند فکر رفتن به استقلال را از سرش بیرون کند و در پرسپولیس بماند.

آن‌ها از دوست و همبازی خود خواستند به استقلال نرود و محبوبیت خود را بین پرسپولیسی‌ها از بین نبرد. بیرانوند به طور کلی محبوبیت زیادی بین بازیکنان پرسپولیس دارد و همبازیان او تحت هیچ شرایطی دوست ندارند که این دروازه بان را با پیراهن رقیب در فصل آینده ببینند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    در خوب بد زشت‌ ماجرا اگر بیرانوند بد باشه استقلال زشته
    • بیا پائین بچه ...... IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      پسر باز تو یه فیلم دیدی خخخخخخخخخخخ
    • افشین فرشچیان CH ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      لنگ چیه اونوقت ؟خوب ترین ؟ :)))))))))))))))))))
  • عشق پولیسی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    بزارید بره ایشون از اول هم عشق پولیسی نبود طی این سالها هم مدام با پوشیدن لباسهای ابی قصد تخلیه روحییه ذاتی خودش رو داشت ما با ۱۲۰ملیارد بهترین دروازبان از لیگ اسپانیا المان و برزیل میاریم مگه ۱۲۰ملیارد شوخیه بدیم یه نفر حتی یک سومشم تیم رو از هم میپاشه
  • سحر IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    وکیل بیرو خیر نبینی ايشالا،از دیروز سردرد وحشتناک ولم نمیکنه.حق ما هوادارای ارتش سرخ این نیست که اینقدر استرس بکشیم
  • خوزستان قرمزته IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    ما هوادارا دیگه نمیخوایم بیرانوندو، به چ زبونی بگیم تا بفهمید؟؟؟؟؟؟؟!!!
  • محم IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    #ماهمه بیرانوند هستیم 😂😂😂😂😂💔💔
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    استقلالیها از قبل هم بیراوند را نمی‌خواستند فقط می‌خواستند خرابش کنند که کردند به تلافی ان حرکت جنجالی در دربی در حقیقت استقلالیها پولی نداشته و ندارند که به بیراوند بدهند که اگر داشتند محبی و قایدی را نگه می‌داشتند بیراوند در حقیقت رکب خورد البته هم استقلالیها و هم بیراوند و مدیر برنامه او بیش خود حساب کردند که لااقل هیج اتفاقی که نيفتد قیمت بالا می‌رود و میتوانیم پرسپولیس را تلکه گرده وپول کلانی بگیرم ولی زدن به کاهدان همش زیر سر مدیر برنامه او سلیمانی میباشد که دنبال دلالی است.
  • امیر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بابا اتفاقی نیفتاده. قبلاً هم ما این چیزا رو دیدیم اونایی هم که رفتن دیدن. اون بی اصل و نسب چکار کرد خدایی تونستن توی یه بازی با اون پرسپولیس رو ببرن. این تیمهای رقیب بدبخت تنها راه قهرمان شدن را نبود پرسپولیس میدانند. مگه همین کارها رو سپاهان نکرد.هنوزم مغانلو دلش میخواد برگرده و بر خواهد گشت.امسال هم چه با بیرون چه بی بیرو قهرمانی مال پرسپولیس کبیره.ول کنید بزارید خودش هر تصمیمی میخواد بگیره.قول میدم با رفتن به الاستقلال الریاض مستقر فی الطهران نوار موفقیت های خودش را پاره خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی