نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
۷ |
۰
کریم باقری
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.

رضا درویش روز گذشته به شکلی غافلگیرکننده در مقابل خبرنگاران و هواداران جدایی کریم باقری را اعلام کرد تا قرمزها از کنار گذاشتن این چهره محبوب و کاردان شوکه شوند.

او امشب در فضایی آرامتر و پس از اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها به کنار گذاشتن باقری را حس کرد، در این مورد گفت: آقای باقری با ما قرارداد نداشت و ضمن اینکه ما یک نفر جدید را اضافه کردیم. ما بین ارکان باشگاه همفکری کردیم و این تصمیم را گرفتیم.

وی افزود: سال آینده ممکن است بازیکنانی از ما به بازنشستگی برسند، همه آنها قابل هستند و تاثیرگذار... آقای پروین یک روزی بازیکن بود و یک روزی مربی شد و بعد رفت.

درویش در پایان گفت: حتما از او در جای دیگری استفاده خواهیم کرد.

این در حالی است که برخلاف ادعای درویش، کریم باقری هیچ تماسی برای تمدید قرارداد به عنوان مربی و همچنین سایر پستهای باشگاه دریافت نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناصر IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    فامیلاتو آوردی درویش جان؟وگرنه همه میدونیم تیم بدون آقا کریم یه پاش میلنگه
  • شادی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    هشدار !!!! تمام عاشقان پرسپولیس فهمیدن که تمام این بازها در این 48 ساعت فقط برای این بود که آقا کریم رو کنار بزارند! آقای درویش نه تو و نه اون بزرگترت هم نمی تونی آقا کریم رو از ما بگیره! اینجا شهر هرت 🔥 نیست! اگر آقا کریم بر نگردد ساختمان باشگاه را روی سرتان خراب خواهیم کرد! این دفه دیگه با زیر پتو رفتن هم نمیتونی فرار🔥 کنی!
  • اشکان IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    همه مردم ایران میدونن علت عدم تمدید قرارداد با آقا کریم چی بود کریم باقری در قلب همه هوادارن پرسپولیس جا داره ❤️
  • زیگزاگ IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    زد و بندهای مرد زیر پتو.
  • هوشنگ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    من یه استقلالی ام اما از اینکه اینطوری بخوان کریم باقری رو خراب کنن ناراحت شدم امثال کریم باقری تو دل همه مردم ایران جا دارن
  • سرخ ترین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    تا بوده همین بوده داخل مجموعه ای که فساد و زد وبند باشه جای شخصیت پاک و با شرفی مثل باقری نیست سریع به ی بهانه ای حذفش میکنن البته شاید هم خود باقری تصمیم گرفت که نباشه در هر صورت علتش فساد موجود در داخل بوده این که میگن باقری پول بیشتری خواسته دروغه مثل قضیه بیراموند و تمدید جدیدش باقری زمانی که به عنوان بازیکن تو پرسپولیس بود همیشه سفید امضا میکرد حالا بیاد زیاده خواهی کنه محاله کریم انقد ثروت داره که هیچ نیازی به پول پرسپولیس نداره فقط بخاطر عشقی که به پرسپولیس داره مانده بود. البته هست تو قلب همه درويش اگه صداقت داشت بجای باقری بیراموند و عیسی را اخراج میکرد خصوصا عیسی که تو این موقعیت سواستفاده کرده ۶۰ میلیارد می خواد هر کسی جای درويش و یحیی بود در جا با عیسی فسخ میکرد خدا رو شکر عیسی تو فینال حذفی گل نزد که باعث قهرمانی بشه حالا ی گل نصفه نیمه تو دربی زد بخدا اونم اتفاقی بود توپ رو زد سمت دست حسینی خورد به دفاع تغییر جهت داد و الا حسینی راحت می‌گرفت ۷ متر دروازه درست میزنه تو دست دروازه‌بان قطعا باقری مخالف زد وبند بود همین عیسی شاید گفته ۶۰ میلیارد میخوام ۱۰ درصدشرو میدم فلانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی