لیونل مسی - اینترمیامی
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی هنوز به طور رسمی توسط کارفرمایان جدیدش در MLS معرفی نشده است، اما عکس‌هایی از او زینب‌بخش فروشگاهی بزرگ در نیویورک شده است.

با اینکه لیونل مسی هنوز به طور رسمی با باشگاه MLS قرارداد امضا نکرده، پوسترهایی که او را در لباس اینترمیامی نشان می‌دهد در یکی از مغازه‌های نیویورک ظاهر شده است.

انتظار می‌رود که این بازیکن ۳۶ ساله به زودی انتقال مورد انتظار به اینترمیامی را تکمیل کند. با این حال، فروشگاه آدیداس در سوهو تصاویری از این اسطوره در لباس باشگاه جدیدش را در فروشگاه نصب کرد. در کنار تصاویری از این اسطوره شعار «هیچ چیز غیرممکن نیست» نوشته شده است.

یکی دیگر از تصاویر شامل اشاره‌ای ظریف به انتقال آتی بازیکن سابق بارسلونا به MLS است، با شعار «غیرممکن در راه است». علاوه بر این، پوستری در فروشگاه مسی را در لباس تمرینی اینترمیامی نشان می‌دهد که روی پس‌زمینه صورتی قرار گرفته است، همراه با پیام Bienvenidos a Miami به معنی «به میامی خوش آمدید»، که احتمالاً به آهنگ موفق ویل اسمیت اشاره دارد.

تصاویر| اتفاق مهم در نیویورک؛ پیراهن مسی دیده شد!/ رونمایی از فوق‌ستاره آرژانتینی؛ به زودی...

تصاویر| اتفاق مهم در نیویورک؛ پیراهن مسی دیده شد!/ رونمایی از فوق‌ستاره آرژانتینی؛ به زودی...

مسی که به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال دیده شده، ۴۳ جام در حرفه درخشانش کسب کرده و انتقال مورد انتظار به ایالات متحده باعث می‌شود که او برای اولین بار در خارج از اروپا در سطح باشگاهی بازی کند.

اگرچه پنجره نقل و انتقالات تابستانی MLS به طور رسمی در ۵ ژوئن باز شد، اما این ستاره هنوز به طور رسمی به عنوان بازیکن اینترمیامی توسط باشگاه معرفی نشده است. قرارداد او در پایان ژوئن با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید و او در حال حاضر پس از گذراندن یک فصل طاقت‌فرسا به همراه همسر و سه فرزندش در تعطیلات است.

قرار است سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در فلوریدای جنوبی به او بپیوندند و تاتا مارتینو سرمربیگری تیم را بر عهده بگیرد. در حال حاضر، گمان می‌رود مسی به عنوان بازیکن اینترمیامی در مراسمی اختصاصی در استادیوم DRV PNK در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) رسما معرفی شود.

پس از این، انتظار می‌رود که قهرمان نوکمپ برای اولین بار برای باشگاه جدید خود در ۲۱ جولای در جام اتحادیه مقابل تیم مکزیکی کروز آزول به میدان برود.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاج میگه ننه من غریبم🤣🤣 IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    فتوشاپه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی