نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اعتراف بمب نقل‌وانتقالات: فقط با سپاهان مذاکره کردم/ دوست ندارم چهره فوتبالی‌ام بین مردم خراب شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رضا اسدی هافبک جدید سپاهان که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را هم داشته، از بازگشت به تیم سابق خود خوشحال است.

یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات پنجره تابستانی فوتبال ایران، حضور رضا اسدی در سپاهان بود که به عنوان آخرین خرید این باشگاه اصفهانی تا اینجای کار شناخته می‌شود.

اسدی که با سپاهان در اردوی ترکیه حضور دارد، در یک گفتگو با سایت باشگاه سپاهان صحبت‌های جالبی مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

رضا اسدی با اشاره به حضورش در تیم سپاهان و دلایل این انتخاب اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که بار دیگر به تیم خودم بازگشتم. من دوران نونهالی خود را در سپاهان گذراندم و در باشگاه سپاهان رشد کردم، آموزش دیدم و خوشحالم که دوباره به سپاهان بازگشتم. وقتی ۱۳ سالم بود با حمایت آقای ساکت، مدیرعامل وقت سپاهان به تیم اضافه شدم و آن زمان برای اولین بار بود که به یک نونهال اجازه ورود به سپاهان داده شد. آن زمان خانواده من و باشگاه به توانم اعتماد کردند و خوشحالم که توانستم خودم را به سپاهان نشان دهم.

وی افزود: بالاخره من در این باشگاه آموزش دیدم، رشد کردم و رفتم و در فوتبال ایران حضور داشتم و در زمانی خارج از کشور بازی کردم و با تجربه بیشتری به سپاهان بازگشتم تا بتوانم به این تیم کمک کنم. همه شرایط سپاهان را از ابتدا می‌دانستم و با توجه به اینکه در این تیم رشد کردم، به خوبی می‌دانم که وضعیت سپاهان به چه شکل است. شرایط آکادمی سپاهان را به خوبی دیده‌ام و مدیریت باشگاه را می‌شناسم.

اسدی با اشاره به فصل نقل و انتقالات بیان کرد: زمانی که فصل تمام شد، به تیم ملی دعوت شدم و تمرکزم بر اردوی تیم معطوف بود. وقتی برگشتم، سپاهان تنها تیمی بود که با آن مذاکره کردم و با هیچ تیمی مذاکره نداشتم و نه با تیمی صحبت کردم و نه پیشنهاد مبلغ خاصی به تیمی دادم.

اسدی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مسائلی مطرح شد اما من با هیچ باشگاهی صحبت نکردم و سپاهان تنها باشگاهی بود که با آن مذاکره داشتم. به هر حال مدیرعامل باشگاه سپاهان آقای ساکت بود و این موضوع دلیل مهمی برای تداوم مذاکره من با سپاهان داشت. در ابتدای فصل نقل و انتقالات ذهنیت من این بود که فوتبالم را در خارج از ایران ادامه دهم اما شرایط حضور در تیم‌های خارجی برای من به وجود نیامد بنابراین زمانی که از سوی مدیرعامل باشگاه سپاهان پیشنهاد را دریافت کردم، شرایط به نحوی پیش رفت که با باشگاه مذاکرات جدی را صورت دهم و قراردادم را به امضا برسانم.

هافبک تیم سپاهان اضافه کرد: با صراحت می‌گویم که با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکردم و هیچ پیشنهاد مالی به باشگاه‌های دیگر نداشتم. در این مدت تیترهای بدی درباره من کار شد و من دوست ندارم چهره فوتبالی‌ام بین مردم خراب شود زیرا تنها صحبت من با باشگاه سپاهان بود که با این باشگاه هم به توافق رسیدم.

اسدی پیرامون کار کردن با ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان اضافه کرد: آقای مورایس مربی بزرگی هستند که در اروپا کار کردند و در تیم‌های بزرگ آسیایی کار کرده و جام‌های مختلفی به دست آورده و مربی بسیار بزرگی به شمار می‌رود. کارنامه آقای مورایس نشان دهنده آن است که مربی بزرگی است. من با ایشان صحبت کردم و شرایط تیم و وظایف مرا برای من توضیح دادند و خوشحال هستم که امسال در سپاهان حضور دارم و با ایشان کار می‌کنم.

اسدی با اشاره به بازیکنان اضافه شده به سپاهان تصریح کرد: زمانی که خواستم سپاهان را انتخاب کنم، همه چیز را در کنار هم در نظر گرفتم و بخشی از آن بازیکنان سپاهان بودند. خوشبختانه تیم سال گذشته سپاهان هنوز حفظ شده و تیم خیلی بزرگ و قابل احترامی برای لیگ بوده که با یک بدشانسی قهرمانی از دست سپاهان رفت اما همه می‌دانند که سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ به شمار می‌رفته است. حالا که بازیکنان را در کنار هم می‌بینم، به نظرم سپاهان خریدهای خوبی داشته و بازیکنان گذشته خود را در تیم حفظ کرده و به نظرم در کنار هم بتوانیم یک اتفاق مهم را رقم بزنیم.

هافبک سپاهان درباره حضور هواداران سپاهان در بازی‌های تیم گفت: هواداران سپاهان برای من بسیار باارزش هستند و از بهترین هواداران لیگ برتر محسوب می‌شوند. من در دوران نوجوانی‌ام به همراه بقیه بازیکنان به بازی‌های سپاهان می‌آمدیم و مسابقات را تماشا می‌کردیم. این شور و هیجان هواداران سپاهان را از نزدیک تماشا کرده‌ام و امیدوار هستم که امسال و در این فصل هواداران سپاهان مثل همیشه کنارمان باشند و به ما کمک کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم هواداران سپاهان به خصوص در شرایط سخت و زمانی که به آنها نیاز داریم، بتوانند به ما و تیم حریف فشار بیاورند تا ما بتوانیم برنده مسابقات باشیم. هواداران عزیز سپاهان، از اینکه به خانه خودم بازگشتم، بسیار خوشحالم. امیدوارم در کنار شما و با هم، یک فصل رویایی را رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اکبر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    نمونه یک بازیکن پولکی نمک نشناس تراکتور تورا که هیچ تیمی نمی خواست احیا کرد تا مرز اقای گلی هم رفتی هیچ اشاره ای نکردی
  • ح IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    خیلی هم سپاسگزاریم که با تیم های دیگه مذاکره نکردی .... اصلا در حد تیم های بزرگ نیستی و در هیچ بازی بزرگی نتونستی کاری کنی ... بازیکنی که ۲۰ دقیقه نمیتونه درست دوندگی داشته باشه و از حال میره این همه سروصدا نداره
  • مجید IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    سلام بااخلاق ، اصلا غرور ندارد
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    پول دوست پول پرست تراکتوربهت پروبال داد
  • متین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    خداوکیلی امثال تو وقتی از فوتبال خداحافظی کنند ده روز بعد هم فراموش میشوی فقط به خاطر نمک نشناسی و بازارگرمی ، تو فقط بخاطر پیشنهاد کمتر استقلال رفتی سپاهان ولا غیررررررر
  • محمدرضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    بازیکنی خودخواه که فقط بدرد تیم‌های درجه دو و سه میخوره
  • زنجان تورکلری IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    قرارداد اسدی با سپاهان بالای صد میلیارد است تراکتور بازیکن اسپانیایی که جذب کرد قراردادش سی میلیارد و پنج میلیارد هم برای رضایت نامه دادن رفتن با پول کمتر نسبت به اسدی بازیکن با کیفیت تری جذب کردن
  • خ IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    توبدردهمون شله زرد میخوری آقای پول پرست
  • ابراهیم از وصفنارد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    این صدمسن سندی که نشون میده یک کیسه مش همیشه دروغگوئه.یادتون بیاد امیری مصاحبه کرد و خیلیذبا تاکید گفت ما بهش پیشنهاد ۳۰ میلیاردی دادیم قبول نکرد چون سپاهان ۵۰ میلیارد داده بود. گفتم که طرفداراشونو چیز حساب میکنن.چیز...
  • نامی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هرجا هستی موفق باشی اما انصاف این بود که لااقل یه تشکر از تراکتور می کردی که از یک بازیکن اخراج شده از پرسپولیس به یک بازیکن ملی پوش تبدیلت کرد. بازهم بخاطر زحماتت برای تراکتور ممنونیم.
  • واقع بین IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    بمب نقل و انتقالات !!!!! خدایی رضا اسدی ترقه هم نیست .
  • ایران IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    یه بازیکن که به خاطر استایلش مربی‌های تو پستهای مختلف ازش بازی میگیرن و اتفاقا کارایی هم آنچنان نداره پارسال هم ۱۰ تا کاش ۷ تاش با ارسال آلوز با سر زد امسالم عملا با حضور رضایی و مغانلو تقسیم دقایق میشن و هر سه تا تیم ملی به خاطر دقایق کم از دست میدن
  • Yasaman IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    مگه این با پرسپولیس قرارداد نبسته؟948
  • مرتضی گروسی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    امیدوارم تواولین بازی باتراکتور رباط پاره کنید دلقک نمک نشناس
  • محمد علیزاده IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    نو همیشه افت میکنی و برمیگردی تراکتور روبه راه میشوی و برمی گردی به یک تیم برای پول خوب . دیگه برگشتی به تراکتور در کار نیست .
  • ذوب‌آهن IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    فقط سپاهان این پولای مفت مجتمع ومردم رابدد ساکتم دلالی برداره یا نوجوانانی ازبیرون اصفهان بیاره وگرنه خوده اصفهان تاحالا چندتا بازیکن معرفی کرده
  • ایرانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    آقای اسدی در صدر بازیکنان پول پرست و نمک نشناس قرار داری و این را بدان که تیم‌های بزرگ در ایران عبارتند از پرسپولیس،تراکتور،استقلال که توی این سه تا تیم دیگر جایی نداری.
  • کرج IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    سوزش ها زیاده به طوفان زرد خوس آمدی
    • سام IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      حرف حساب یعنی همین
  • سام =سپاهان💛💛💛 IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    چون اسدی بدون نگاه به لنگ و کیسه آمده طوفان زرد لنگی ها و کیسه کشا صداشون درومده دلم براتون خیلی موسوزهههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی