نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
۱۰ |
۳
کنایه‌های عجیب هاشمی نسب به کدام عضو استقلال بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته مهدی هاشمی نسب، یک استوری‌ را منتشر کرد که به نظر می رسید او کنایه‌هایی به سرمربی استقلال زده است.

روز گذشته مهدی هاشمی نسب سکوت خود را شکست و عنوان کرد مشکل وی نه ممنوع الکاری است، نه مالی و نه چیز دیگری. او از هواداران استقلال تشکر کرد و مدعی شد نبودنش در استقلال دلیلی دارد که برخی باید به آن پاسخ بدهند.

او در بخشی از استوری خود اشاره کرد که تصمیم گیرندگان در مورد حضور وی، افرادی هستند که باید به نظر آنها احترام گذاشت. این بخش از صحبت هاشمی نسب نشان می دهد منظور او جواد نکونام است؛ چون تمامی مدیران وقت استقلال رسما اعلام کردند که اگر سرمربی تیم هاشمی نسب را بخواهد او به کادرفنی اضافه می‌شود.

به نظر می‌رسد همان اتفاقی که باعث شد هاشمی نسب دو فصل قبل در ابتدای کار در فولاد نباشد و بعد از چند هفته به تیم اضافه شد در حال شکل گرفتن باشد و شاید او چند هفته بعد از شروع لیگ شانس حضور در کادر فنی استقلال را پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تاجی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    محبوبیت هاشمی نسب میان هوادارن استقلال نسبت به نکونام بیشتره بخاطر همین جواد اون رو کنار گذاشته ولاغیر
    • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      اولا که اصلا موضوعی که هاشمی نسب گفت این نیست که خبرنگاران لنگیا اینطور برای بهم زدن تمرکز سرمربی استقلال مطرح میکنن دوما این وظیفه و اولین حقوق یک سرمربیه که کمکهای و دستیارانش رو انتخاب کنه سوما که از همه مهمتر هست اینه که باید دست مریزاد گفت به آن کسی که که از آمدن هاشمی نسب ممانعت کرده ، بنده خودم ایشون رو خیلی دوست دارم اما نیمکت استقلال هیچگاه محل شلوغ بازی و دادو فریاد و تنش نبوده در طی ۸ دهه که از عمر استقلال میگذرد فقط فصل پیش با ساپینتو بود که بخاطر هیجانات و اختلافات فرهنگی ساپینتو با ما وضعیتی پیش آمد که برای تخریب استقلال مافیای فوتبال بهانه پیدا میکرد و دم به دم سایر دوستان زحمتکش و فرصت طلب !! از نیمکت خودشان اجازه هر عمل زشتی به سمت نیمکت استقلال را میدادند ، هاشمی نسب هم تنها بدلیل احساسات و تحریک هواداران لنگپوش اگر روی نیمکت نباشد بهتر است و دهان برخی بسته خواهد شد .
    • کلنگلیس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      نه داداش یکی ازشروط مربی گری دراستقلال برای جوادنکونام نیاوردن مهدی بودجوادخیلی اشتباه کرد دراین دولت هیچ چیزدرست نیست وحکومت لنگی بزرگان تاج رویکی یکی دارن خراب میکنن
  • افشین دست کج IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هاشمی نصب با اومدنش محبوب ترین فرد استقلال میشد، هم محبوب تر از نکونام و هم محبوب تر از تمام بازیکنا، و این سنگی بزرگ برای نرسیدن سرطلایی به استقلال بود
    • سوراخ اسیا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      سر طلایی رو خوب اومدی!😂😂😂😂😂😂عقل و شعور بعضیها هم در همین حده!😆😆😆
  • اریایی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    تیم فوتبال کیسه تهرون انقدر ازنظر بازیکن وپیشکسوت خوب تهی است که غیر ازاقاحسن روشن کسی را ندارد که هاشمی بلانسبت پرطرفدارتین بی کیسه دوستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی