نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
عکس تزئینی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بستن تنها با یک دلال در تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری فوتبال ایران مرسوم است.

همیشه این بیم در رقابت‌های لیگ یک و لیگ برتر وجود دارد که بازیکنان زیادی وقتی از سوی یک دلال راهی تیم می شوند طبیعتا آن تیم هم تحت سیطره آن دلال قرار می گیرد و این آزادی عمل ممکن است حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

این نگرانی‌ها فدراسیون فوتبال را مجاب به وضع طرح جالبی در بازی‌های لیگ یک و لیگ برتر کرده است. از این پس هر دلال تنها می تواند با ۵ بازیکن قرارداد امضاء کند و قرارداد با بازیکن ششم اعتبار نخواهد داشت. جالب است بدانید در لیگ برتر یک دلال با ۴۴ بازیکن قرارداد امضاء کرده بود. او حالا باید مدیر برنامگی  ۳۹ بازیکن را به دلالان دیگر محول کند.

در حالی که در اروپا بازیکنان سرشناس وارد این عرصه می شوند و به طور حتم راهنمایی‌های فنی که به بازیکن می دهند بهتر از مشاوره‌های حقوقی است، در ایران هیچ فیلتری برای ورود مدیر برنامه‌ها به بازار نقل و انتقالات وجود دارد و هر کسی صرفا در آزمون فدراسیون فوتبال قبول شود، می تواند وارد شغل دلالی فوتبال شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فوتبال پاک IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    همانطور که سایر طرحها کاملا موفقیت آمیز و به دور از فساد انجام گرفت این طرح هم با همان دست فرمان و با همان راننده ها موفق خواهد شد مثل سقف قراردادها و خیلی دروغهای دیگر ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی