داور جنجالی دربی دوباره به میادین برگشت/ او ۴ ماه از قضاوت محروم شده بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن ظهیری که به دلیل شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس با محرومیت روبرو شده بود، بخشیده شد.

در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، اتفاق عجیبی رخ داد که واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت. حسن ظهیری که یکی از داوران آن بازی بود، با پیراهن زرد داوری، ناگهان و در لحظات آخر جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، از یک پسر بچه با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

هواداران استقلال به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کرده و اخراج ساپینتو در آن بازی را به این داور ربط دادند. در ادامه نیز خداداد افشاریان اعلام کرد: ظهیری اشتباه کرده و باید تاوان اشتباهش را پس بدهد. او ۴ ماه از قضاوت محروم شده است و این محرومیت را باید طی کند.

حالا خود افشاریان در جریان سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر، از بخشیده شدن ظهیری خبر داده و وی امروز نیز در این سمینار حضور یافت تا برای قضاوت در فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

افشاریان در این خصوص گفت: آقای ظهیری یکی از کمک داوران خیلی خوب ماست. محرومیتی را کمیته انضباطی در رابطه با ایشان اعلام کرد. رفتند صحبت کردند تا محرومیت چهار ماه تعلیقی شود. ظاهرا در جلسه‌ای که با حضور ایشان در کمیته انضباطی برگزار و گزارشی که از ما خواسته شد، محرومیت وی بخشیده شده است.

وی گفت: منتظر رأی کمیته انضباطی هستیم. ایشان مرتکب اشتباهی شده است و نباید او را تیرباران کرد. اشتباهی کرده و باید تاوانش را پس بدهد. اجازه بدهید تا ایشان نیز در مسابقات شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    صحت داره سوگولی قرار واسش ی مدال هم بفرسته🤢 فوتبال پاکم آرزوست
  • مسيح IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    چه محروميت سنگيني تو تعطيلات ليگ محرومش کردن بعد ما مسخره طالبان ميکنيم
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    خاک بر سر کمیته ی انضباطی ، فقط قرار بود ساپینتو رو تیر باران کنن ظهیری فقط دستورات رو اجرا کرده
  • آبی ترینم IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    افشاریان باید بره گم شه.این داور فوتبال پاک رو به گند کشید حالا بخشیده شد؟
  • .... IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    باعث تاسف است متاسفم به تاج که این داوری که اگر در کشور اروپایی اینکارو میکرد مادام العمر محروم میشد.احسنت به فدراسیون
  • محمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    بنده باتوجه به اطلاعاتی که میدانم عرض میکنم.شخص اقای درویش به نایب رئیس فدراسیون که عضو هیئت مدیره پرسپولیس هم بوده یعنی جناب نبی و افشاریان رئیس کمیته داوران تماس میگیرد و وساطت این داور پرسپولیسی رو میکند .این که عرض کردم از منبع دقیق است.
  • آبی ترینم IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    بخداقسم انگارتو‌کشور افغانستانیم.بابا ایشون اگر تو اروپایی اینکارو میکرد بدون شک محرومیت سنگین مالی وچندین ساله براش درنظرمیگرفتند.واقغا کمیته انضباطی ما درعصر حجر حکم صادر میکنه.
  • تااااااج ی م IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خداداد افشاریان بیجا میکنه.ایشون لیاقت داوران کهگلویه وبویراحمد رو نداره که الان شده رئیس کمیته داوران کشور.جناب تاج درخواب تشریف دارن
  • اس اس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    عدالت در گرانیسیت به هرکس ندهندش.پر طاوس قشنگ است به اقای تاج ندهندش.خجالت بکش جناب تاج این افشاریان رو بندازید بیرون.بخداقسم تو شهر خودشم شخصیتی نداره.ظهیری باید برای همیشه ازاین فوتبال محروم شه
  • عدالت.... IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خاک برسر فدارسیون.داوری که توجشن قهرمانی تیمی بالا پایین میپره وشرکت میکنه قطعا تو بردش هم نقش داشته.تاسف تاسف تاسف به کمیته بی انضباطی.
  • ..‌... IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خدا گندش تو دربی بالا اورده.برید فیلمهایی که ظهیری کمک داور پرسپولیسه رو نگاه کنید متوجه میشیدک چقدر حق تیمهای دیگ رو هم خورده.حالم ازاین فدراسیون دروغگو وکثیف بهم میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی