نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جوردی آلبا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جوردی آلبا در کنفرانس مطبوعاتی اینترمیامی شرکت کرد و در مورد پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

اینتر میامی در تاریخ ۲۰ جولای قرارداد جوردی آلبا را رسمی کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش پس از تمرین با هم‌تیمی‌هایش برای دومین بار، تایید کرد که چقدر از حضور در میامی خوشحال است. آلبا گفت: «از اعتمادی که به من کردند بسیار سپاسگزارم.»

جوردی آلبا در میامی با هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا، سرخیو بوسکتس و لئو مسی، همراه است. او ادامه داد: «من بسیار خوشحالم که دوباره با لئو و سرخیو متحد شدم. گروه خوبی داریم. مربی ما را می‌شناسد و ما می‌دانیم که چقدر سخت است. ما اینجا هستیم تا رقابت کنیم و اینترمیامی را بالا ببریم.»

بازیکن سابق بارسلونا، دوران حضور تاتا مارتینو در بارسلونا را بسیار موفقیت‌آمیز می‌داند. «تاتا مارتینو کار بزرگی در بارسلونا انجام داد. او بسیار باتجربه است و این مسابقات (MLS) را به خوبی می‌شناسد.»

مدافع کاتالانی چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشت اما تصمیم گرفت تیم آمریکایی را انتخاب کند. او توضیح داد: «تصمیم درست این بود که به اینجا بیایم. بازیکنان بزرگی اینجا هستند. ما می‌خواهیم به رقابت و پیروزی ادامه دهیم. این باشگاه روی من حساب کرده است.»

آلبا از پایان فصل پس از قهرمانی در لیگ ملت‌ها با اسپانیا به تنهایی تمرین می‌کرد، اما در شرایط خوبی قرار دارد. آلبا گفت: «تنهایی تمرین کردن سخت است، اما من خوب هستم.» تاتا مارتینو که او را در کنفرانس مطبوعاتی همراهی می‌کرد هم این موضوع را تایید کرد: «او با شرایط بدنی خوبی بازگشته است.»

این گزارش‌ها را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی