چهار بازیکن استقلال از بازی با صنعت نفت محروم می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

فصل جدید لیگ برتر برای استقلال از پنجشنبه نوزدهم مرداد در آبادان آغاز می‌شود و این تیم باید به مصاف صنعت نفت برود. جواد نکونام برای مسابقات مذکور به اندازه کافی دردسر داشته است ولی حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده و ۴ بازیکن خود را در این مسابقه به احتمال فراوان همراه نخواهد داشت. نفراتی که اتفاقاً نکونام روی اغلب آنها در طول فصل آتی حساب ویژه باز کرده است.

منتظر، در انتظار هفته دوم

آخرین بازیکن خارجی که استقلالی‌ها خریده‌اند به احتمال زیاد در هفته اول غایب خواهد بود. منتظر محمد چهره عراقی استقلال اگرچه در تمرینات حاضر شده ولی بعید به نظر می‌رسد که به هفته اول برسد. او پس از توافق با آبی‌پوشان کارش را با وزنه زدن شروع کرده و حتی اگر تا اواسط هفته جاری به شرایط جسمی مطلوب برسد باز هم از بابت هماهنگ شدن با سایر نفرات، وقت کم می‌آورد و به همین خاطر بعید است به مسابقه پنجشنبه با صنعت نفت برسد.

مهرداد و استرس مصدومیت مجدد

مهرداد محمدی هم دیگر مصدوم استقلال است که احتمالاً در آبادان بازی نخواهد کرد. بازیکن تازه به خدمت گرفته شده استقلال که قرار است جای خالی محمد محبی را پر کند، مصدومیت قبلی را پشت سر گذاشته اما کادر فنی و پزشکی نگران هستند که مبادا دوباره فشار بیاورد و همان آسیب دیدگی قبلی تشدید شود روی همین اصل نهایت احتیاط را به خرج می‌دهند تا این بازیکن مصدوم نشود. البته مهرداد محمدی تا پنجشنبه به شرایط مناسب می‌رسد ولی به احتمال فراوان کادر فنی روی او ریسک نمی‌کند.

مهری و ماجراهای مبهم

سعید مهری هم از جمله بازیکنان مصدوم استقلال است و هنوز مشخص نیست که تکلیفش چه خواهد شد. البته یکی از مربیان تیم در این رابطه مدعی بود احتمال دارد مهری نیز به مسابقه آغازین استقلال در این فصل نرسد و جواد نکونام مجبور شود برای او در آبادان جانشین انتخاب کند.

غیبت کاپیتان دوم

در کنار این نفرات، استقلال برای شروع لیگ بیست و سوم یک محروم هم دارد. روزبه چشمی کاپیتان دوم آبی پوشان، در آخرین بازی فصل قبل مقابل تراکتور( منظورمان آخرین مسابقه لیگ برتر است ) کارت قرمز گرفت و به همین خاطر نمی‌تواند استقلال را در اولین مسابقه این فصل همراهی کند. البته در مورد چشمی قرار شده باشگاه بار دیگر شرایطش را از سازمان لیگ استعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی۱ DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    الان می‌رن دیدن تاج مشکل حل میشه
  • شصت سال حسرت IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    دوباره شروع شد بریدن سر غول آسیا بیرون زمین فوتبال برای ایجا شرایط اسنپ آفتابه در پایان فصل. برای سوگلی
    • کلنگلیس IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      کورخوندن مربیمون دیگه خارجی نیست بتونن سرس روببرن جوادپوستشونومیکنه گل ممدهم بعدازدربی دمشرومیزنه پشتش والفراروشعار بااین همه ستاره والا خجالت داره رو افشین روی گلای قالی تخمه میشکنه وگوش میده ازلنگیا🤣😂🤣😂
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      غول آسیا منظورت الهلاله؟ چند بار بخون جمله رو شاید خودت فهمیدی چی گفتی
  • اس اس کبیر ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    من که میگم ازهمون بازی اول استقلال راسه برصفربازنده کنیدتاهم خیال حکومت راحت بشه هم یک پنالتی دومترپشت 18قدم هم برای تیم پیروزی بگیریدوخوش خدمتی تان راکامل کنید.
  • بهرام IT ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    باز دوباره اون مهری در و پیت را میخواهند بگذارند داخل زمین؟؟؟آقا این استقلال با این کادر فنی هم این فصل فکر نمیکنم اصلا همان سوم هم بشه،این فصل بروید روی پنجم ششمی.استقلال با این نکونام اوضاعش از استقلال سائوپینتو هم بدتر میشه.دروازه بان که همان حسینی گیج،هافبک مهری ول معطل،حتما همان سلمانی دوزاری را هم دوباره میگذارند سمت چپ!!!!!ههههههه نکونام فکر میکنم هیچی متوجه نیست...
  • شاهین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    سلام بر رسانه محترم خبر پرسپولیسی!!!
  • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    اگر مشکل روزبه مشکل یه پرسپولیسی بود کل ارکان فوتبال الان دنبال رفع مشکلش بودن و هزار دلیل می آوردند که این کار غیر قانونی است میثاقی هم مستندی درست میکرد که در تاریخ فوتبال دنیا مواردی بوده که فدراسیون‌ها کارت قرمز را از فصلی به فصل دیگه منتقل نمی‌کردند
  • مجتبی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    استقلال امسال که قرار نیست قهرمان بشه پس روزنامه خبر پرسپولیسی لطفا چیزی از استقلال ننویس برو سراغ سپاهان و تراکتور
  • ح ب IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    پاشنه آشیل تیم استقلال درون دروازه هست متاسفانه امسال هم نگهش داشتند و فکری بحال دروازه تیم نکردند فقط اگه عقل مربی برسد وخالد آبادی را فیکس کندوگرنه با حسینی ترسو وسوتی ده بیچاره میشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی