اوج اختلاف درویش و گل‌محمدی/ سازمان لیگ بهانه خوبی دست مدیرعامل پرسپولیس داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخالفت سازمان لیگ با افزایش سهمیه بزرگسالان باشگاه‌های لیگ برتری بهانه خوبی دست درویش داده که بازیکنی را در آستانه لیگ از لیست تیمش کنار نگذارد.

مدیرعامل پرسپولیس از مخالفان جدی اضافه شدن مهاجم خارجی به تیمش است از این جهت که اعتقاد دارد نباید ماجرای لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته در این باشگاه تکرار شود. دو مهاجمی که با حضورشان در پرسپولیس فقط جیب چند واسطه را پر کردند، تا بار فنی برای این باشگاه داشته باشند.

از طرفی یحیی گل‌محمدی هم سخت پیگیر این قضیه است و اسامی یکی دو بازیکن را نیز به باشگاه پرسپولیس داده تا در مورد جذب آنها اقدام شود. بازیکنانی که کارنامه چندان خوبی هم ندارند و به این خاطر درویش چندان راغب به جذب آنها نیست. بدون شک این ماجرا به همین راحتی تمام نخواهد شد. از این جهت که یحیی از جذب مهاجم خارجی کوتاه نخواهد آمد و در سوی دیگر درویش هم مقابل این مساله ایستاده که بازیکنان خارجی بی‌کیفیت سر از تیمش در نیاورند تا مجبور شود برای هزینه اقامت و قرارداد آنها به دردسر بیفتد.

جالب اینکه مخالفت سازمان لیگ با افزایش سهمیه بزرگسالان باشگاه‌های لیگ برتری بهانه خوبی دست درویش داده که بازیکنی را در آستانه لیگ از لیست تیمش کنار نگذارد. در واقع او با مخالفت با این قضیه به نوعی مانع اضافه شدن مهاجم بزرگسال جدیدی به تیمش است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ع IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    این اختلاف بازی زرگری هست نه اختلاف
    • شیشپولیس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      اینا هم جنگ زرگری برای چاپیدن کیشه بیت الماله و اسما اعلام می کنن بازیکن 2 میلیون دلاری می خوایم که بازیکن یک میلیون دلاری بگیرن. خلاصه همه جوره می خوان از بیت المال بخورن
  • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    ما هم باور کردیم. 3 روز پیش قایمکی رفته بود پیش تاج چکار؟ خوب لو رفت .اما حیف که فعلا حکومت باهاشه. ولی دنیا چرخ فلکه
  • پارسا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    از نظر دوچرخه ای ها دنیا سه چرخ داره حالا هی بیا بهشون بگو دنیا که دوچرخه نیست کو گوش شنوا خداوکیلی هوادار به این خنگولی ندیدم صدتا سند براش رو کردن که مقصر مدیران خودتون بودن بازم میگن دوچرخه رو از آسیا عمدا حذف کردن!! خودشون دربی رو باختن سپاهان به ملوان امتیاز داد نتونست قهرمان بشه میگن وزیر پرسپولیسیه!! خدا شفا بده!!!
  • لنگی نباشیم IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    باید گشت دنبال اون واسطه ها ، مدیونید اگر فکر کنید که آرتا این وسط کاره ائی نیست
  • حسین US ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    پیروانی ویحیی فقط از اوردن پریرا هشتصدهزار دلار در امد داشتند در صورتیکه قیمت پریرا ۵۰۰هزار دلار بود الان پیروانی پریرا به دوستش معرفی کرد ودر تیم دسته دو ژاپن قرار داد بست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی