نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مدیر برنامه مهاجم برزیلی جواب کمال کامیابی‌نیا را داد/ با پرسپولیس ۳۶۰هزار دلار کمتر بستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس به صحبت‌های کمال کامیابی‌نیا واکنش نشان داد.

مصاحبه کمال کامیابی‌نیا بازیکن باسابقه پرسپولیس که در این فصل به ذوب‌آهن پیوسته بازتاب زیادی داشت و بعد از این‌که باشگاه پرسپولیس توافقنامه با این بازیکن را منتشر و جزئیاتش را اعلام کرد، مدیر برنامه پریرا هم با گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به کامیابی‌نیا جواب داد.

در حالی که برخی رسانه‌ها این نقل قول را منتسب به پریرا دانسته‌اند اما بازیکنی که به‌تازگی در لیگ ۲ ژاپن تیم پیدا کرده صحبتی در این باره نداشته و مدیر برنامه‌هایش جواب کمال را داده است.

او در این استوری ضمن این‌که کامیابی‌نیا را به حرفه‌ای بودن دعوت کرده، نوشته است پریرا در سال ۲۰۲۲ قراردادی به ارزش یک‌میلیون و یک‌صد هزار دلار خالص برای یک سال با باشگاه گامبا اوزاکا داشته و در ابتدای سال ۲۰۲۳ برای یک فصل و نیم قراردادی با باشگاه پرسپولیس با همین مبلغ بسته می‌شود؛ به عبارتی هر فصل ۷۴۰هزار دلار. یعنی ۳۶۰هزار دلار کمتر از قراردادی که در همان سال با باشگاه ژاپنی بسته بود.

وی اعلام کرده پریرا فقط ۲۳۵هزار دلار پول گرفته و درباره مابقی طلب خود از فصل گذشته با باشگاه توافق کرده و به آن‌ها زمان داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • H.E IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    آقای دلال اگه زمانی که با تیم ژاپنی قرار داد بست موفق بود قطعا با پول بیشتر تمدید میکرد و وقتی موفق نبود مجبور شده با مبلغ کمتر با پرسپولیس قرار داد ببنده که متاسفانه همین پول براش زیاد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی