نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دلخوری گل‌محمدی از شاگرد قدیمی؛ صحبت‌های کمال غیرحرفه‌ای بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی درباره صحبت‌های کامیابی نیا گفت: حرف‌های کمال خیلی غیرحرفه‌ای بود.

گل‌محمدی درباره صحبت‌ها و ناراحتی‌های کمال کامیابی‌نیا پس از جدایی و شایعاتی که درباره جذب پریرا مطرح کرد، یادآور شد: هر بازیکنی که در پرسپولیس و یا هر باشگاهی حتی اگر یک بازی هم انجام داده باشد، قابل احترام است، خصوصاً برخی بازیکنان که سال‌های زیادی در اینجا بودند، ولی اینکه اینجا باشند همه چیز خوب باشد و وقتی بیرون می‌روند حاشیه درست می‌کنند، دور از انصاف است و اتفاق خوبی نبود. ماندن یک بازیکن در تیم هیچ ربطی به سن و سال ندارد، ما بازیکنانی مثل سیدجلال و کریم باقری را داشتیم که به خاطر کیفیت‌شان سال‌های زیادی در پرسپولیس بودند و اینکه بعضی صحبت‌ها را می‌کنند که فلان بازیکن با ۳۲ سال جذب شد، این موضوع ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن ربط دارد و نظر مربی و کادر فنی دارد. ما از کمال تشکر می‌کنیم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید، اما صحبت‌هایی که انجام داد خیلی غیرحرفه‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته شده جدایی کامیابی‌نیا تصمیم یک نفر دیگر غیر از او بوده است، گفت: شما و بچه‌ها من را می‌شناسید.

بیشتر بخوانید: 

واکنش کامیابی‌نیا به اظهارات جنجالی پریرا؛ با قلدری و پرروبازی کارنامه‌ات پاک نمی‌شود/ خدا را شکر از پرسپولیس رفتی! 

افشاگری پریرا از مافیا در پرسپولیس؛ بازیکنان به من پاس نمی‌دادند/ همسرم دوست نداشت در ایران بمانیم/ تقصیر من نیست که کامیابی‌نیا پیر است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شمسعلی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    خیلی در حقش نامردی کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی