نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
واکنش تند به بی‌احترامی مفسر تلویزیونی به سرود ملی یک کشور
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مفسر تلویزیونی دیدار فرانسه و مراکش در جام جهانی زنان هنگام پخش سرود ملی صحبت می‌کرد و به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفت.

در دیدار روز سه‌شنبه در جام جهانی زنان بین تیم‌های فرانسه و مراکش، صدای جاناتان پیرس، مفسر بی‌بی‌سی، در پس زمینه شنیده می‌شد و این مفسر به همین دلیل در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

بی‌بی‌سی به تازگی مجبور به عذرخواهی شده بود، زیرا یکی از روزنامه‌نگاران آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی در جام جهانی زنان از کاپیتان مراکش، غیزلان چبک، سوالی نامناسب پرسید. اکنون آنها به دلیل اینکه پیرس هنگام پخش سرود ملی فرانسه در حال غرغر کردن بود، احتمالا مجبور به عذرخواهی مجدد می‌شوند.

حرف‌های نامفهوم پیرس باعث شده بود که سرود ملی فرانسه شنیده نشود. او سپس از شخصی در پشت صحنه پرسید: «آیا صدای من پخش می‌شد؟» بینندگانی که شاهد این صحنه بودند سریعاً به این خطای شرم‌آور واکنش نشان دادند و از بی‌بی‌سی به دلیل غیرحرفه‌ای بودن در پخش مسابقات انتقاد کردند. در یکی از پست‌های توییتر آمده بود: «یک اجرای کاملاً بی‌نظیر از سرود ملی فرانسه با حضور جاناتان پیرس». یکی دیگر از هواداران ناراضی نوشت: «یک نفر به جاناتان پیرس بگوید که صحبت کردن در حین پخش سرود ملی بی‌احترامی است.»

این اولین بار نیست که مفسر ۶۳ ساله اشتباهاتی را مرتکب می‌شود. او قبلاً لیورپول را قبل از کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ برتر، به عنوان قهرمان معرفی کرده بود. یک بار دیگر نیز به اشتباه بازی جام جهانی ۲۰۱۸ را به عنوان جام حذفی معرفی کرده بود.

فرانسه در دیدار مرحله حذفی مقابل مراکش با نتیجه ۴ بر ۰ پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

واکنش تند به بی‌احترامی مفسر تلویزیونی به سرود ملی یک کشور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی