نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
۴ |
۲
دلیل سکوت کاپیتان استقلال چیست؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی هفته گذشته دعوت حضوری برنامه فوتبال برتر را رد کرده بود!

کاپیتان استقلال که پس از کش و قوس‌های فراوان، قراردادش با این تیم را تمدید کرد و به تمرینات آبی‌ها برگشت در آبادان یکی از خوب‌های تیمش در برد شیرین ۳ برصفر بود.

سیدحسین حسینی یک واکنش استثنایی هم در نیمه دوم داشت تا اولین کلین شیت خود را پشت سر بگذارد. پس از پایان دیدار با صنعت نفت آبادان، خبرنگاران خوزستانی برای مصاحبه به سمت کاپیتان استقلال رفتند اما با سکوت و عذرخواهی او برای عدم مصاحبه مواجه شدند.

خبردار شدیم دلیل عدم حضور در شبکه سوم سیما و خودداری از مصاحبه پس از پیروزی شیرین در آبادان این است که سیدحسین حسینی پس از اتفاقات دربی فینال جام حذفی تصمیم گرفته است مدتی از مصاحبه، حاشیه و اصولا دیدها دور شود!

کاپیتان استقلال معتقد است این سکوت به تمرکز بیشتراو در مسابقات این فصل تیمش کمک بیشتری خواهد کرد. البته باید دید این سکوت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    سید بهترین تصمیم رو گرفتی فقط و فقط تمرکز که با سکوت و دوری از رسانه ها امکان پذیر است
  • عادل و میثاق بوقچی های سرخ IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    بازیکنان استقلال اصلا نباید به برنامه سبک و نفاق افکن فوتبال برتر بروند ، برنامه ای که فصل پیش با همدستی مافیای سرخ و قربانزاده و .... برای زدن استقلال و فتح الله زاده و مدیرانش چه کارهای کثیفی که نکرد .
  • ... IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    حسینی تا قبل بازی خیلییی حرف ها رو شنید و تحمل کرد همین آدما که تشویقش می کردن تا دو دقیقه قبل بازی می گفتن به درد نخور خالد آبادی باید دروازبان اول بشه سید دروازه بان خیلی خوبیه البته از لحاظ روحی ضعیف و اعتماد بنفس نداره هوادارا باید فعلا روی روحیه سید تمرکز کنن و خودش هم تا جایی که ممکنه از مصاحبه ها دوری کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی