نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چرا این استقلالی‌ها در بازی با صنعت نفت خیره کننده نبودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در بازی با صنعت نفت با یک نمایش خوب و منطقی با 3 گل برنده از میدان خارج شد تا شروع خوبی در این فصل از بازی‌ها داشته باشد.

در مصاف استقلال – صنعت نفت پیش بینی می‌شد آرتور کوین یامگا که در پست دلخواه یعنی وینگر راست به میدان رفته است، یکی از خوب‌های تیم آبی باشد.یا مهرداد محمدی بعد از ورود به زمین نمایش جانانه‌ای داشته باشد. اما این دو بازیکن در حد انتظار ظاهر نشدند. یامگا که در نهایت تعویض شد و مهرداد محمدی هم بعد از ورود به میدان آن نمایش خوب و قابل انتظار را نداشت.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد، هر دو بازیکن جزیی مصدوم بودند و اگر جواد نکونام با کمبود بازیکن تاثیر گذار مواجه نبود، به هیچ یک از این دو بازیکن میدان نمی‌داد. یامگا در بازی دوستانه پیش از دیدار با صنعت نفت که با آریو اسلامشهر انجام شد، از ناحیه کتف مصدوم شده بود و هنوز هم به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است و مهرداد محمدی هم با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه بود که به دلیل استراحت کمی از شرایط آرمانی به دور است. با رهایی این دو بازیکن از بند مصدومیت به طور حتم استقلال در هفته‌های آتی و در فاز تهاجمی عملکرد بهتری خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۲ IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    کیسه تنا اصولا بازیکن نیستن و اگه کمک های داور نباشه کیسه باید برای بقا بجنگه
  • امان فرهادیان IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    راست میگن سجادی از وزارت رفته ..گفتیم بمونه و تو جشن قهر مانی استقلال شرکت کنه چون سالی که استقلال بدون باخت قهر مان شد .چشم دیدن نداشت وشرکت نکرد....خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی