نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
این پسر وارث برحق شماره ۵ کهکشانی‌هاست/ زیزو به تو افتخار می‌کند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خرید ۱۱۵ میلیون پوندی رئال مادرید پیراهن اسطوره قدیمی باشگاه را بر تن خواهد کرد و زیر فشار نگاه‌های پرتوقع هواداران خواهد درخشید.

جود بلینگام در رئال مادرید شماره ۵ را بر تن می‌کند، درست مانند زین‌الدین زیدان در دوران حضورش در این باشگاه. این مرد انگلیسی در اولین بازی خود در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس در روز شنبه، عملکردی تماشایی به نمایش گذاشت و باعث شد تا زیدان به او افتخار کند.

بلینگام ۲۰ ساله خوشحال خواهد شد اگر بتواند نیمی از دستاوردهایی را که زیدان در طول دوران حرفه‌ای خود به دست آورده را از آن خود کند. این خرید ۱۱۵ میلیون پوندی شاید استعداد ذاتی زیدان را نداشته باشد اما به عنوان یک بازیکن همه‌کاره با زیدان در این سن و سال مقایسه می‌شود.

به همین دلیل است که بلینگام تا کنون با بیرمنگام، دورتموند و همچنین انگلیس شماره ۲۲ را بر تن می‌کرد. در روزهای جوانی‌اش در بیرمنگام، او در پست‌های هافبک شماره ۴، ۸ و ۱۰ بازی می‌کرد، و این ارقام را با هم جمع کرد تا شماره پیراهنش را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مطمئناً از این که بلینگام در دو باشگاه قبلی خود در پست‌های مختلف بازی می‌کرد، خوشحال است. او در اولین بازی پیش‌فصل مقابل میلان، به عنوان هافبک تهاجمی با سیستم جدید ۲-۱-۳-۴ به کار گرفته شد. آنچلوتی گفت: «برای سیستمی که امروز استفاده کردیم، او شماره ۱۰ خواهد بود، اگر با ۳-۳-۴ بازی کنیم او در سمت راست خواهد بود. برای او بهترین چیز این است که شماره ۱۰ باشد زیرا او به منطقه نزدیک است. بستگی به سیستم دارد باید کمی صبر کنیم تا ببینیم در طول فصل چطور پیش می‌رود.»

این پسر وارث برحق شماره ۵ کهکشانی‌هاست/ زیزو به تو افتخار می‌کند

از آنجایی که بلینگام به خوبی کار کرد، در طول هر چهار مسابقه پیش‌فصل در همان موقعیت به عنوان شماره ۱۰ در نوک الماس خط هافبک ظاهر شد. در آخرین بازی تدارکاتی، باخت ۳-۱ به یوونتوس در ۳ آگوست، بلینگام در آن موقعیت هجومی با تونی کروس در پایه الماس و ادواردو کاماوینگا و لوکا مودریچ در کناره‌ها بازی کرد. رودریگو و خوسلو در جلو بازی کردند. در باخت ۳-۰ مقابل بارسلونا پنج روز قبل، بلینگام دوباره در نقش پیشرفته ظاهر شد، با وینیسیوس جونیور و رودریگو به عنوان دو نفر جلویی. در خط میانی، اورلین شوآمنی بیشتر در نقش تدافعی بود و اورلین کاماوینگا و فدریکو والورده الماس را تکمیل کردند.

بلینگام در پیش‌فصل خوب بازی کرده، اما از او انتظار می‌رود که این استانداردها را در طول فصل در مقابل پرتوقع‌ترین و منتظرترین طرفداران جهان حفظ کند. در طول فصل گذشته در دورتموند، بلینگام این شانس را داشت که بیشتر جلو بیاید و ۸ بار در بوندسلیگا و ۴ بار در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. او تنها یک بار در ۲۴ بازی بزرگسالان انگلیس موفق به گلزنی شد.

رئال ممکن است در خط حمله با مشکل روبرو شود زیرا در این فصل یک مهاجم برجسته ندارد. کریم بنزما، بهترین بازیکن این تیم در چند فصل اخیر، به عربستان سعودی نقل مکان کرده و این باشگاه هنوز موفق نشد کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. در حال حاضر، رئال فقط خوسلو را به صورت قرضی از اسپانیول به خدمت گرفته، بنابراین به نظر می‌رسد که وینیسیوس و رودریگو در خط حمله حضور خواهند داشت.

چند متر پشت سر آنها بلینگام خواهد ایستاد که خود را زیر فشار بسیار زیادی حس خواهد کرد. اما همان‌طور که در طول دوران جوانی‌اش این کار را کرده، همه چیز را تحت کنترل خواهد گرفت.

مطالب دیگری درباره جود بلینگام بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی